Leeloo76 Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Noen som vet når de bytter fra 2006 til 2007 likningen? Gjør de en ny beregning da, eller må jeg be om det? Tjente nemlig mindre i 2007, så kanskje kommer det noen kr ekstra Kan jo ringe dem, men det virker liksom så "grådig", er jo fornøyd med det jeg får nå, men alle monner drar (og så er jeg litt lat, telefonkø er kjipt).
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 står inne på husbanken at de bruker 2 års gammel likning til og med juni...dvs at de begynner på 07 fra nesten mnd(juli)
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 jippi jeg vil gå opp med 700 kr pga innekta var lavere i fjor:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå