Gå til innhold

Bostøtte - ny likning


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når de bytter fra 2006 til 2007 likningen? Gjør de en ny beregning da, eller må jeg be om det? Tjente nemlig mindre i 2007, så kanskje kommer det noen kr ekstra ;) Kan jo ringe dem, men det virker liksom så "grådig", er jo fornøyd med det jeg får nå, men alle monner drar (og så er jeg litt lat, telefonkø er kjipt).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

står inne på husbanken at de bruker 2 års gammel likning til og med juni...dvs at de begynner på 07 fra nesten mnd(juli):)

Skrevet

jippi jeg vil gå opp med 700 kr pga innekta var lavere i fjor:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...