Mille** Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Tjohei, ja det er ikke akkurat så veldig mye liv her inne. Regner med det tar seg opp til kvelden. Her har jeg akkurat plassert ungene i badekaret, så nå skal jeg kose meg med kaffe. )
melkekua™ Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 Ja, der sa du noe...klokka er jaggu 18 allerede og ungene skal bade her også. En som sover siste luren og en som er ute og leker med farmor. Kos deg med kaffen )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 er her jeg, men holder på medmiddagen:)
boble <3 Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Johooo:0) Jeg er her ei lita stund før minste skal legges og jeg skal lage noe godt til meg og eldste. Mmmm... kaffe hørtes godt ut,må lage meg litt med en gang tror jeg.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Lillemor ser på barnetv, eldste er ute, aner ikke hvor han er, men håper han dukker opp snart. Nå har jeg litt tid til å være her til lillemor krever min tilstedeværelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå