Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Ja jeg hadde reagert og det er ikke vidre koselig.
Miss Misantrop Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Syntes det ville ha vært litt stusselig...
Lacey*har fått erta Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Dæven det var vel litt "Tækki"! Det hadde jeg tenkt:)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Kommer jo litt ann på situasjonen det, trenger ikke være negativt. Å det finnes mye fint i plasttallerker og bestikk. Men hadde ikke valgt det selv:)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Det er skikkelig trashy og dårlig stil og servere maten i en dåp på papp og plast. Jeg hadde reagert veldig negativt, og hadde det vært noen som stod meg nær hadde jeg kommentert det.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 sant som hu over her sier. men hadde tenkt at det var litt billig ordnet liksom. er dette noe du vurdere selv da HI? jeg hadde heller invitert ferre til middag, eller ikke hatt middag i det hele tatt hvis jeg ikke kunne ha vanlig asjetter og bestikk.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Det høyrdes ikkje bra ut. Kan godta det viss familien var i ein litt spesiell situasjon, t.d sjukdom av barnet eller ein av foreldrene, eller på flyttefot (der nesten alt er nedpakket).
RødRev Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Hadde vel kanskje synes det var litt rart, men har vært i dåp som var mer grillfest, og da passer det vel gjerne bedre inn..? Jeg hadde i alle fall ikke valgt det selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå