Gå til innhold

thihiii,,, (flau), penicilin og....


Anbefalte innlegg

Skrevet

det er ok å drikke alkohol friøl når man går på penicilin??? :-o

og der eeer helt alkholfritt- så jeg kan kjøre og!!??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du kan kjøre eller ikke kan jeg ikke svare på. Det krever at du har et gyldig sertifikat og at du har tilgang på en bil som har alle nødvendige papirer og kontroller utført. Men du kan godt drikke alkoholfritt øl når du går på antibiotika. Jeg vil likevel anbefalle deg å ikke gjøre det, fordi øl fremmer soppvekst. Og siden antibiotika også rokker ved den naturlige balansen er ikke det veldig heldig kombinasjon.

Skrevet

å... søren!

det var sol og fint vær, og så tenkte jeg at det hadde vært så godt....

og så skal jeg i selskap og...

 

men kjøre kan jeg i noen år til står det på lappen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...