Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg kjøpt meg barneseng, og har fått satt den opp på rommet (selv om det er ett par mnd til lille jenta kommer). Men jeg har enda ikke kjøpt meg madrass, noen som vet hvor de selger gode babymadrasser? Hva skal jeg se etter? Det er jo så mye å velge mellom, så blir usikker på hva det er viktig å se etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har for noen dager siden handlet springfjær madrass hos Fru Lyng,

Koster 699.-. men den er vært det..

Så skal jeg kjøpe en ny overmadrass som den ikke hadde inne, som det er tisselaken i,,,

Et godt råd det og...

Så ta deg en tur innom Fru Lyng, eller Baby shop har også samme madrass, og jeg tror prisen er den samme som hos Fr Lyng,

Jeg venter nr 3 og har alltid hatt springfjærmadrass og ikke skumgummimadrass til barnene våre.

Derfor ble valget enkelt denne gangen også.

Men, det er min menig.

Ha en fin dag;)

Skrevet

Jeg har kjøpt skumgummimadrass på Ikea.

Rimelig og jeg har prøvd å lese litt på nett om disse madrassene. Ser at det som skrives er positivt.

Kan godt hende de er bedre andre steder, men det jeg vet, er at babyer bør ligge på skumgummi fremfor springfjær.

Skrevet

Jeg har kjøpt på skeidar, både til sprinkelsengen og til vugga. Den til sprinkelsengen var faktisk en svanemadrass, og virket veldig bra. Ingen av dem er det springfjær i, men det heller ikke skumgummi. Den til sprinkelsengen var litt som en voksenmadrass...

Skrevet

mummy0808: Hva kostet madrassene på Skeidar?

Skrevet

Hei,,

Jeg har hørt det motsatte at de små ikke skal sove på skummgummimadrasser for det kan gi sopp ved fuktighet,,

Så jeg sverger for fjørmadrassen,,,

Det dem er myk og med en overmadrass blir den perfekt,,

Men, vi er forskjellige og liker derfor ting der etter..

Skrevet

Jeg kjøpte madrass på barnas hus, den er en slags skum gummi..de anbefalte ikke springfjær der heller.. Det var et beskyttelseslag inni madrassen også..som kan ta i mot fuktighet..sikkert lignende den de snakker om fra Fru Lyng.. Madrassen kostet rundt 700 kr.

Skrevet

Har kjøpt babydry på babyshop. Kostet nesten 800 kr, men det er det verdt. Kjøpte på ikea til eldstemann og den er jeg ikke fornøyd med (den koster ca 600 med overmadrass)

Skrevet

takk for svarene :) Jeg får kikke litt rundt en dag.

Skrevet

Fru Lyng har ombyggingssalg på flere butikker i Oslo disse dager og 40-50% avslag på alle varer.

De var litt utplukket for madrasser da jeg var der i går, men jeg hørte personalet snakke seg imellom om at de skulle ta ut masse varer som lå på lageret, så kan hende du finner en god madrass til en grei pris der.

Skrevet

Lykkeliten - fødeklar:-)

Jeg husker ikke helt, men jeg sjekket på nett.

Madrassene på skeidar kostet 599,- for den til vuggen:

Jensen Mini barnemadrass 60x120 cm

og litt mer for den andre, fant den ikke på nett. Men kanskje opp mot 800 tipper jeg.

Skrevet

Kjøpte fjær madrass på ikea, kostet 500 kr, pluss en enkel overmadrass, husker ikke hvor mye den kostet.

Men den virket veldig fin=)

Synest de skummadrassene virker så tynne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...