Gå til innhold

arg, blir så irritert på legekontoret!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige fredag var jeg nedom og på kontroll og da tok jeg også en haug med bl.prøver. Legen sa jeg bare kunne ringe ned for å få svaret på de...(jeg er sykepleier selv). Ringte i dag og da sier de, "nei her er noen prøvesvar utenfor normalen så du må nok snakke med legen...skal be han ringe deg"....og ringer han da? nei for han har seff ø-hjelpsvakt og i dag....så nå sitter jeg her og er litt småbekymra for hvilke prøver som ikke er fine...prøvde å spørre de på kontoret men de ville ikke si noe om hvilke prøver d var...ARG!!! mye mye verre å ikke vite:(

får bare håpe han ringer i løpet av kvelden, siden han har vakt så kan d jo vere en sjanse for d men....viss ikke må jeg gå hele helga uten å vite og d er KJIPT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si så mye annet enn at jeg håper at alt er greit. Aldri kjekt å ikke vite helt (vet alt om det).

Skrevet

Arg, så irriterende. Legesekretæren på kontoret til legen min ringer og sier hva slags prøver som er utenfor normalen hun.

Du mangler sikkert noe jern eller B12. Lykke til uansett : )

Skrevet

tar jerntilskudd da...og den har blitt bedre...spurte om d var d men fikk ikke noe svar på d...

men ringt legevakta et par ganger i kveld for jeg vet at d er legen min som har vakt..så han skulle ringe kl.23...så da får jeg vel vite...d verste er igrunn å vere uvitende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...