Mamsen87 :) Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Han vil ikke ha noenting.. Prøvd nugatti på brødskive, kjeks, potetgull. Det vil han ikke ha engang! :S Eneste han vil ha og drikke er sjokomelk eller brus. Febern hans gikk opp og ned i hele går, men i dag har han ikke hatt feber.. Veldig slapp og sliten ser det ut til.. Det jeg lurer på et hvor lang tid han kan gå uten og spise før jeg ringer noen lege...? Han har aldri vært sånn syk før, så jeg vet ikke.. Han drikker som normalt hvis han får sjokomelk eller brus. Han er 15 mndr nå..
* 5 om dagen * Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 bare gi han nok drikke. han kan jo få tenner,som gjør det vondt å spise, eller så kan han ha vondt i halsen. men går det bortimot 3 dager, hadde jeg kontakta legen.
Mamsen87 :) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 Okay, var noe sånt jeg trodde også.
* 5 om dagen * Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 mmm,masse tenner som skal opp på den tiden. her har han alltid hatt litt feber i et par dager,sår stump, og ikke spist noe særlig. han fikk i seg noe youghurt da...men ellers så fikk han lov til å spise det han hadde lyst på. har du sett om det er tenner på gang?
Mamsen87 :) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2008 Han har 12 tenner nå, hvor mange skal de ha på denne tida? Jeg tror i hvertfall det er to til på gang. Han er veldig snørrete også, så kanskje han er litt forkjøla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå