Gå til innhold

Oppdatering fra Sessa!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Altså er ikke så mye å si, men jeg sitter nå her like høygravid! Har spist 4 kanelboller hos mamma og har fått med en stor pose hjem som jeg kan knaske i vei på.

Var innom legen og målte bt og det var knallfint (125/85 eller no). Linus har festet seg (juhu, det gjorde aldri Linea) og i og med at legen tar ferie fra neste uke så har vi blitt overført til føde poliklinikken for neste kontroll som blir på tirsdag, er jo litt trygt og godt!

Merker at formen er betraktelig bedre enn den var for noen uker tilbake, men jeg kjenner jo at jeg er ganske trøtt og sliten. Sover dårlig om natten, men får heldigvis sove så lenge jeg vil på morgenen.

Blir litt sliten av å hele tiden gå og tenke på om jeg har kjent bevegelser i løpet av dagen. Han har roet seg betraktelig etter at han festet seg og i og med at terminen er passert så er jeg så ekstra påpasselig på å kjenne etter. Nei, det skal bli godt å få han ut! ;) (Så kan jeg heller ligge våken hele natten og høre etter om han puster! hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at formen er bra da. Får håpe det skjer noe i løpet av helgen! Må si jeg er like spent hver gang jeg er innom - he he..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre form ja? Typisk tegn på at det nærmer seg (*ler*er sikker på at det betyr at du føder i løøpet av halvannen uke).

 

Du skal se du vokner opp på søndag med rier!

 

KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er like spent hver gang jeg logger meg inn her . .. er Linus kommet?? men nei - ikke enda! :-))) Du får ha masse lykke til når det setter i gang! Klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter totalt 9 kanelboller (tørr i munnen ja) i går og en runde i høyet (å, så klønete og ubehagelig med denne magen og rygg som stort sett verker konstant) så har fortsatt ingenting skjedd! Nei, nå begynner jeg å tro at det blir minst 12 dager over denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som var på vei til å skrive at jeg trodde kanelbollene hadde gjort susen....Spurte nemlig Magnus om han trodde Sessa hadde fått Linusen sin, og Magnus sa "Ja, Sessa fått Linus".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, du er søt du! Men sånn i fremtiden så ville jeg nok ikke bruke Magnus som spåmann! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...