Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Har en samboer som viser så lite interesse for meg han er ikke flink til å pusse tenna sine og jeg må ofte minne han på det! æsj voksne mannen burde vell forstå at man må pusse tenna..idag ble jeg så irritert over det at jeg nevnte det, jeg sa at jeg syntes at det var ekkelt og spurte hvorfor han ikke hade gjort det idag, da sa han at det var fordi det ikke skjedde noe spesiellt idag og at han var så slapp!!! Da ble jeg sint! fy faen hva med meg da????!!! han må vell for faen huske på at jeg er dama hans og at vi kysser!! føler meg ikke verdt såpass mye at han kan pusse tenna for meg æsj han kommer ikke nær meg før han har blitt bedre på det der... ellers med andre ting så driter han i hvordan han ser ut... går rundt i slaskete klær og ustellt i ansiktet men så fort han skal gjøre noe der det er andre jenter DA må han dusje, barbere seg og stelle seg skikkelig!! hvorfor er ikke jeg verdt å gjøre dette for da?? greit nok at jeg har født hans barn men jeg er fortsatt kvinne....
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Huff her var det ikke mye respons.... noen som vil legge ut denne på skravle for meg..?
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 lagt inn gjør det beste ut av situasjonen og lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Tror det bor en slusk i oss alle. I allefall alle mannfolk. Det er derfor de har kvinner.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Er han deprimert????Ofte et tegn på det.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Min mann er også slik at jeg må minne han på å dusje, klippe håret, kjøpe nye klær, hive sokker med hull i etc.. Jeg har prøvd å si til han maaaange ganger at det får meg til å føle meg lite interessant når han driter i hvordan han tar seg ut. MEN jeg har også forstått at han faktisk bare er sånn. Han kommer fra en familie som rett og slett ikke bryr seg så veldig om slike ting. Så hengivenhet til meg viser han ikke på den måten. Imidlertid dusjer han alltid før vi skal ha sex, fordi han har skjønt at jeg synes det er ekkelt hvis ikke. Vet ikke om din mann er på lignende måte kanskje..?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Snakk med mora hans. Siden hun feilet i å oppdra han renslig, hvis han alltid har vært sånn, så får han flytte tilbake til mammsen sin ei stund, til ting rettes på. Jeg jobbet lenge for å oppdra min mann, og da kom det jammen meg ei kjerring og tok han fra meg! Etter å ha fått han nogenlunde perfekt. Haha Utroskapen klarte han ikke legge av seg, så hun kan bare beholde han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå