Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Beskriv følelsen når dere tar det. Er veldig interessert i å vite hva det er som føles hjelpsomt.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Nå har ikke jeg ADHD, men min nevø har. Hvordan det føles kan jeg heller ikke beskrive, men kan fortelle forskjellen likevel Han var vel i 3. eller 4. kl da han begynte med ritalin. Da han fikk endelig diagnose. Før var ahn ukonsentrert, urolig i klassen osv osv. Da han begynte på ritalin så greide han å konsentrere seg om skole arbeidet, lese sin første bok, og var mye roligere i klassen. Greide å sitte i ro en hel time. Lærerne sa det var som å få en ny gutt i klassen. Så det hjalp han veldig i skolesammenheng iallfall. En annen måte å beskrive det på da. Uten ritalin så flyger tankene om kring, men med ritalin så greier man å samle tankene sine.
Tante Bassa Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Jeg bruker Ritalin (ikke nå som jeg ammer). Det blir liksom litt mer "ryddig" i hodet ;-)
Tante Bassa Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Nei, ikke som jeg husker. Er noen mnd siden jeg brukte tabl sist (graviditet og amming). Men det er jo utrolig mange bivirkninger med Ritalin da.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Når jeg tar Ritalin stemmer liksom alt. Jeg blir klar nok i toppen til å samle tankene og konsentrere meg om en ting av gangen. Tankene blir ryddige og jeg klarer å planlegge og gjennomføre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå