Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Er det noen oppvakte kloke sjeler her inne som vet eller har sett hvor man kan handle matvarer fra USA? Helst her i Norge. Spesielle matvarer jeg er ute etter er: Velveeta mac&cheese Ballpark hot dogs Rice Sides Jeg har prøvd å finne en nettside jeg kan handle fra også, men ingen som jeg kan handle internasjonalt ifra! Å kjøpe pølser på nettet er liksom en ting... men det skulle da ikke være noe problemer med pasta og ris? Hjelp meg den som kan!!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Jeg kunne også tenke meg å handle litt matvarer fra USA,så jeg dytter denne.
anette&tutta mari :) Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 kanskje dere finner noe på amazon.com? vet det er ganske enkelt å kjøpe godteri fra usa, men matvarer vet jeg ikke noe om desverre
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 takk skal du ha! her ser det ut til at jeg finner det jeg vil ha! Det kan man handle fra Norge altså?
anette&tutta mari :) Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 det står om de bare sender innad i usa eller ikke.. desverre er det veldig mange som ikke sender international.. du kjenner ingen i usa som kan bestille for deg og sende da?
jordbærsjokolade Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Jeg vet ikke om du bor i nærheten, men det er en liten butikk i vika i Oslo som selger amerikanske varer.Jeg husker selvfølgelig ikke hva den heter eller hvilken gate den ligger i men den ligger rett ved saga Kino og jeg tror rett rundt hjørnet for TGF. Hvis du spør i området er jeg sikker på at noen kan forklare deg veien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå