Gå til innhold

Heia, alle sammen! :-) Kordan e formen dokkers da? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hær går d mye i halsbrann, litt hauverk, tidvis kvalme å bekkensmerter, men d e verdt d tilslutt!!! :-)))

Idag e æ akkurat 24 uka ;-) å gutten i magen e en aktiv krabat som elske å sparke å styre på kvelln/natta ;-)

Kordan e d me dokker andre? langt på vei?

Æ merke at æ har løst å få han i arman mine nu ;-) men satse på han holde sæ i magen enda nån mnd ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 17+1 idag.

Lista mi: :P

*kvalm

*hodepine

*SVIMMEL

*vondt i rygg/bekken til tider

Skrevet

26+1, og jeg har også en svært så aktiv krabat i magen! Det aktivitetsnivået har han/hun i alle fall ikke arvet fra sin mor! *hehe* Formen er upåklagelig, ikke vondt noe sted. Litt vanskelig for å sove godt, dessverre, pga stadige turer på toalettet om natten... :/ I den siste uka har jeg merket at nå begynner det faktisk å bli litt tungt, og tempoet må settes ned litt, men ikke på en slik måte at det plager meg. *bank i bordet*

Skrevet

Hei ;) Lenge siden jeg har sett deg her inne, begynte neste å bli bekymret...

Idag er jeg 19+6, snart halveis!! :)

Pga forliggende morkake er det først de siste dagene jeg har kjent noen små dunk i magen. Sååååå gøy å endelig kjenne litt liv :)

Formen er bra, bortsett fra en sinnsykt hodepine i perioder hver dag.

Men det er sikkert noen som har det verre, så skal ikke klage ;p

Du får satse på å gå gravid noen månder til, ja.

Selv om jeg vet hvordan du har det, jeg vil også bare at tide skal raaase avgårde, slik at vi får møte prinsessa vår :)

Skrevet

Hei :)

Jeg er også 19+ 6 i dag. Er også endel plaget med hodepine, også er jeg plaget m vondt i rygg og hofter. Ellers fin form :)

Skrevet

må ikke bli bekymra da :-) Æ e på ferie i Tromsø nu, dærfor æ ikke e så ofte online ;-)

Åhh, snart halvveis! fantastisk :-D

Wow, da va d virkeli utroli at du kjenne liv så tili :-)))

Hodeverk e ikke nåt arti :-( særli sånn hormonell skit som vi må plages me :-(

Håpe du snart føle dæ bedre!!! :-)

Har du nån flotte plana for i sommer da? ;-)

Æ glæde mæ som en unge til vi ska på ferie til Bulgaria i slutten av august! :-)))

Håpe alle sammen har d bra å får en fin sommer :-)

Skrevet

Ja, skikkelig kjedeli me hodepine...men som du sei: det e jo værdt det tell slutt! :)

Bulgaria? Hør mange som sei at det e vældi bra dær.

Sku egentlig tell Praha ilage ho mamma, men så blir det ikkje nåkka uttav det allikavæl. Æ har så lavt blodtrøkk å ho vart heilt oppgira pga det. Ho ville ikkje æ sku flyg så længe, vær uten norske læge osv.

Så vi droppa det også tar æ og samboern min ho me på 3d-ultralyd i septæmber heller :) :) Blir jo kos det og!

Håpa du også får en knallfin sommar, kos dæ i Bulgaria :)

(Så ikkje æ hadde lagt om dialækten når æ skreiv før heilt på slutten. Du har liksom den påvirkninga på mæ sunnybeach, hehe)

Skrevet

Hei hei! ;)

Her er formen upåklagelig - ingen plager i det hele tatt! Merker at jeg blitt litt fortere sliten, og er litt trøttere enn vanlig - thats it! :)

Men jeg klager ikke!

Ellers er aktivitetsnivået på lille frøkna ganske varierende, så de dagene hun er stille, blir jeg bekymret... Men så sparker hun til igjen, og jeg kan puste lettet ut!

Er forresten 22+ 4 i dag! ;)

Gleder meg sånn til hun kommer - men hun må nok vente noen måneder til:)

Vi får nok tidenes førjuls/julepresang i år, jenter:)

Skrevet

man får holde ut sjøl om d e jævli plagsomt :-)

Æ håpe d blir bra dær ja ;-))

Stakkars dæ som plages me lavt blodtrøkk :-( e du mye svimmel kanskje å da? Men d kommer andre sommra etter dn hær å Praha turn vente jo heldivis ;-) Blir sikkert råbra me 3d-ultralyd!!! :-) Kor dokker ska ta henne?

Fælt at du ska være plaga me hodeverk Å lavt blodtrøkk samtidi :-(

Håpe formen din blir bedre å ihvertfall ikke verre :-)

Kos dæ masse du åsså!!

Hehe, man e jo vant te å skrive dialekt på mld/msn så æ så ingen grunn te å ikke gjøre d hær :-) Man e nu dn man e :-)

Ha en flott søndag!! ;-)

Hær i Tromsø e d endeli blidd flott vær, så håpe d holde sæ dn siste uka æ ska være hær ;-))

Skrevet

Litt svimmel, ja. Men e egentli blitt litt vant tell det, så det går fint :)

Vi ska tell sanvika, ultalydklinikken å ta 3d-ul :)

Typen ska ikkje ha ferie i sommar, så vi tar oss ei uka i Oslo i samme slængen.

Håpa du også e i så fin form som mulig, å at du kooosa dæ i Tromsø!

Va dær førr 2 hælge sia - då va det også knall-ver.

Nu e æ i Oslo å her e det egentli mæst rægn, men det blir jo heldigvis ikkje så kaldt her når det rægna, sånn som heime :)

Skrevet

Heisann..

Ser at vi e så å si like langt, æ har termin 9. november. Vente også en liten gutt! Ikke at æ har noe å sammenligne med fra tidligere, men han e aktiv, og gjer sæ stadig til kjenne gjennom hele dagen! Merke at han vokse sæ sterkere dag for dag, og at æ kjenne til han også når æ sjøl e i aktivitet!!

Samme som din, så styre han ekstremt mye på kvelden, over flere tima! Tror ikke det e så lenge til æ kjenne kroppsdelan hans, det blir gøy:)

Kvalmen har faktisk kommet tilbake de siste uken, har en del hodepine, men mest irriterende at æ sover dårlig! Men kommer seg vel! Det er alt verdt det som du sir:)

Fortsatt god ferie!!

Skrevet

Hei.

Jeg er 18+1 i dag og har mye vondt i hodet. Er i tillegg 100% sykemeldt pga bekkenløsning. Går or det meste på krykker når jeg skal noen plass, men kommer meg enda ned trappa på do alene, våkner hver gang jeg snur meg i senga og synes det er ufattelig lenge til termin 23.desember. Men jeg elsker å gå gravid, se at magen strutter mer og mer, kjenne lille x som sparker og turner inni magen, så så lenge jeg sitter i ro og ikke rører på beina synes jeg at jeg har det veldig fint.

Skrevet

Hei

Jeg er i uke 21 og merker knapt at jeg er gravid. Sliten, men det kommer ikke av graviditeten... og trenger mer søvn enn før. Eller så er det bare magen som vokser her. Ikke vondt noen sted.

Skrevet

fysjom :-( å være svimmel e helt jævli :-(

Åh, ei uka i Oslo blir nåkk kos :-)

Sandvika ja, vet du om dm har lang ventetid?? Vi ska te Bulgaria i slutten av august å e da et par tima i oslo, hadde vært råskøy å forre på 3d ul da :-) Men e kanskje forseint å bestille nu?? (dumme mæ som ikke tænkte på d før)

Kose mæ masse i Tromsø me familien, sjøl om være e så som så :-P Men d betyr ikke så mye egentli, e faktisk ganske greit at d ikke e så varmt nu når man e bynnt å bli litt større ;-)

Næi, hær oppe kan d fort bli iskaldt når d rægne ja :-(

Go bedring til dæ å håpe du får en knallgo sommer :-)

Skrevet

Heisann! Vi e akkurat på dagen like langt vi ;-))

Nu siste uka har han bynnt å sparke nåt helt utroli mye!! nestn så æ trur d e 4 inni mæ å ikke bare en, hehe :-) Men satse på han har d bra dær inne da ;-)

Kan tænke mæ d blir skøy å se kroppsdelan ja!! Røre magen din på sæ når han sparke?? Æ kjenne sparkan hans godt på utsia, men magen røre sæ ikke! Helt sykt egentli at dn ikke gjør d sia d virke som han turne vegg i mellom inni livmora til tider ;-)

E du bynnt å bli kvalm igjen sir du? :-(

Æ merke at når æ blir sulten så kommer brekningan å kvalmen, men heldivis e d ikke sånn som d virke at du har d, hele tia! Utrolig leit at du ska bli plaga me kvalme nu når man e kommen så langt :-(

Dårlig søvn å? E d det at du ikke får til å sovne eller at du våkne mye på natta?

Tusn hjertli takk ;-)) e så koseli å komme sæ vekk litt å oppleve nye ting ;-)

Skrevet

Hei.. jeg er 27+3 og egentlig i fin form... litt mye kynnere til tider, men ikke noe problem foreløpig.. dagene går greit, har ferie nå så er spent på hvordan det blir å begynne i jobb igjen.. sliter litt me ryggen og verk i ribbeinet på ene siden.. jobber i barnehage så blir spennende å se om "bøy og tøy" blir aktuelt.. og hvor lenge jeg holder ut... satser på at det kommer til å gå greit:) ellers bare går jeg å kjenner lille frøknen sparke og beveger seg.. deilig følelse og gleder meg til hun kommer:)

Skrevet

Heia, ville bare si go bedring å super holdning du har istede for å fokusere på smærten du garantert har daglig me BL!!!

Håpe at de næste mnd blir grei for dæ å at du slæppe andre plaga! :-)

Skrevet

Plankekjøring ville lægen min sagt ;-)

Kos dæ masse å håpe d fortsette sånn restn av svangerskape :-)

Skrevet

Oij, oij, du e jo snart over i 3.trimester :-)! Gratulere så mye!

Å jobbe i b.hage e tungt nåkk når man ikke e gravid, å særli på småbarnsavdelinga me all bleieskift å bæring, men satse på dm tilrettelegge for dæ om du sku bli å plages :-)

ååh, kjenne til følelsen av å glæde sæ til babyen kommer!! e så lææænge å vente :-P *utålmodig* men e å fantastisk å omtrent kjenne at babyen blir stærkere for hvær dag som går å bevegelsan den gjør i magen ;-)

Ha en flott kvell :-)

Skrevet

Er 14+5 og sliter fremdeles med kvalme. Var en periode det var 24/7, men nå er det bare periodevis gjennom dagen. Ikke så stor matlyst, men kvalmen blir verre om jeg ikke spiser. Ellers har jeg hatt en del hodepine og ryggsmerter. :(

Skrevet

Så gøy m samme dag! Vi får følge med hverandre litt da:)

Magen røre på sæ ja når han sparke som hardest! Arti å se at hele magen gjør et hopp liksom! Lure ofte på ka han styre m egentlig når det føles som at magen velte sæ innvendig. Har kjent en gang at han hadde hikke om natta for litt over ei uke sida, våkna av d. Tror hele kroppen hans bevegde sæ for hvert hikk, for kjente han liksom over hele magen i rytmisk rykk.

Dårlig søvn ja, går i perioder. Sover veldig lett, og må opp på do i alle fall 3 ganger i løpet av ei natt. Sikkert biologisk, at kroppen venne sæ til å amme om natta..

Du e så heldig som e på farta nå! Bare nyt det. Va skikkelig tungt å komme hjem igjen etter ferie, på han igjen på jobb.. Heldigvis bare et par mnd igjen før full sykemld, hvis æ hold ut så lenge..

Hei og hopp:)

Skrevet

Trur ikkje det e førr sint p bestille næi :)

Di hadde masse ledi førr ett par uke sia.

Du kan bestill time på nætt www.ultralydklinikken.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...