Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg. Ble litt redd jeg nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en kjempe kløe på kroppen,og da spesielt øverst på skambenet, bikinilinja, puppene, magen og under armene. Ringte legekontoret for å høre om dette var noe jeg burde sjekke opp, og det var visst veldig viktig at jeg gjorde fikk jeg beskjed om. Jeg hadde ikke mulighet til å komme i dag da jeg var på jobb og siden det er fredag i dag fikk jeg time på mandag. Bør jeg være bekymret?Ble liksom litt stressa nå kjenner jeg...Er 28 uker på vei...Kjempe glad for svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej_høygravid=)
Skrevet

jeg hadde ringt føden om jeg var deg.....de vet om du bør vente eller få de sjekka med en gang...tror de er best du får en sjekk.

Skrevet

endten så reagere du på noe, eller så kan det være svangerskapkløe.

Jeg har ikke hatt svnagerskapkløe da, men jeg hadde elvablest som liten, og fikk det igjenn i de to første svangerskapa mine. Klødde der du beskrev nå. Men bank i bordet, så har jeg ikke att noen allergiske reaksjoner dette svnagerskapet.

Men visst det er svangerskapkløe så er det greit å få sjekket det ut ja.

Skrevet

Jeg har det samme bare at jeg klær på hele kroppen. Ringte til føden og fikk beskjed om at de egentlig ikke var så redd for kløe om det ikke var intenst i beina og inni håndflatene. Jeg klør masse i beina og fikk derfor beskjed om å gå til legen å ta blodprøver for gallesyre. Det var ikke noe bråhast og jeg må i tillegg vente 1 uke på prøvesvarene.

Tror ikke du trenger å bekymre deg så mye i helgen, men sikkert greit å skjekke opp i det på mandag. Men uansett så er det jo bedre å ringe til føden enn å bekymre seg.

Skrevet

Okey. TUSEN TAKK FOR ALLE SVAR!jeg ringte til sykehuset og fikk beskjed om at hvis det ikke var bedre skulle jeg komme i morgen og så skulle en lege se på meg og ta noen blodprøver. Jeg gjør nok det hvis jeg ikke er bedre. Er det ikke svært sjelden dette er farlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...