h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Hva er planen deres i kveld da? selv skal jeg bare daffe, og være litt her inne, og kanskje se på en god film med gubben:)
Trollkatt Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Jeg skal kjøre til Risør fjerde og siste helgen på rad... Er litt lei den veien nå, gitt. Barna mine ferierer der med svigers, mens vi jobber Men nå skal vi hente dem hjem, endelig.
Mille** Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Ingen planer i kveld, skal jobbe lørdag og søndag så i dag skal jeg slappe av. Mulig vi starter sånn smått å pakker i camingvogna, hvis vi gidder.... ;o)
yasmina Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Vi skal paa middag til et vennepar. Jeg gleder meg egentlig, men er ganske trett kjenenr jeg saa akkurat i dette oeyeblikekt foeles det litt slitsomt aa kjoere helt inn til byen
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2008 Du skal se at når du begynner å ordne deg til å dra på middagsselskap, så er du ikke så trøtt lenger...hehe:) slik er det som regel med meg....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 skal ikke gjøre noe som helst. Går på en 3 dagers rensekur/fastekur(startet i går) så i dag er det så og si helt faste, drikker spesial fruktjuicer og slikt "skvip", men ikke noe god fredags mat nei, og ikke noe lørdags kosemat i morgen heller... buhu... Går nok greit, selv om disse juicene er noe av det styggeste jeg noengang har smakt. Trøster meg med at jeg er over halvveis allerede(har begynnt på andre flaska på alle 3 juicene). Jeg gleder meg til søndag, da tenkte jeg jeg og ungene skal bake cafe bakeriets original cookies og skikkelig kose oss.
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Har bedt bror og dama på grilling, men angrer litt, for skuldrene mine er låst i krampe, og jeg får de ikke bedre. Så vi får se, det blir nok tidlig kvelden på meg..
NoDoubt Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Være her, kose meg med gubben og sille poker på betsson:-)
ungdomsmor Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 være her og kanskje se en film på tv eller noe vist det går noe bra
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #11 Skrevet 18. juli 2008 Jeg er hekta på Da Vinci Code på ps2, så om jeg forsvinner litt innimellom, så er det fordi det er litt for spennende på spillet Ellers blir det sløving og tidlig kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå