Bassen&Spira <3 Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Når begynte dere å merke at magen blir hardere og større?? jeg er 13 uker å magen min er bare oppblåst =/
>^..^< pusen Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 jeg begynte med mammabukser allerede når jeg var 8 uker på vei... var så innmari oppblåst. Folk så at jeg var gravid allerede da.... ikke så lett å holde det hemmelig med andre ord Er nå 15 uker på vei og kan kjenne at jeg ikke er riktig så oppblåst lenger, men at den "ordentlige" gravidmagen tar over
<3 mine søte små<3 Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 jeg var vel godt oppblåst frem til uke 13/14.. da jeg kom i uke 16, begynte magen så vift å oppe ut.. få plutselig i uke 20 så kadde jeg en fin kul på magen:) Nå er jeg i uke 27, og magen er stor, hard. og jeg er øm i navlen ( gjør faktiskt vondt) magen begynner å bli hard... og sparka fra den lille blir sterkere for hver dag.. er heldig som har en aktiv gutt...
sanra90 Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 hei:) jeg begynte ikke merke noe spesielt til magen før i uke 19-20 da begynte den åvokse og ble for synlig:) nå er jeg i uke 25 og har ganske så stor mage, og en ganske så aktiv liten kar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå