Gå til innhold

SA. Åssen var deres syklus etter sa???

Anbefalte innlegg

Skrevet

blødde dere lege da det skjedde eller hva?

tok det lang tid før dere evt ble gravide?

hatt SA på onsdag og bare blør og slor som bare den. ikke noe morro...

trenger karnsje litt råd, noen som vet noe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, føler med deg.. Har selv hatt 2sa. Den første i uke 8 og da blødde jeg tre uker sammenhengende, ei uke opphold og begynte å blø igjen, i ca 4-5dager. de siste blødningene stemte med menssyklusen jeg hadde før jeg ble gravid. andre gangen mistet jeg i uke 5, dvs at jeg rakk akkurat å ta pos test, var "gravid" i noen dager før jeg begynte å blø.. så man kan vel egenltig kalle det en litt forsinket mens. den siste var som en vanlig mensperiode iht dager og mengde.. ble gravid igjen 3mnd etter siste sa... legen sa at man blør så lenge "det trengs", for å rense opp i alt, og det var vist vanlig med forskjellig farge og kons på blodet, men der har sikkert mange hørt forskjellig da.. du har vel snakket m legen din om det? Lykke til videre iallefall;)

Skrevet

Jeg hadde en SA i uke 11. Blødde som en gal den første dagen, det bare rant og rant og rant og kom ut 3-4 tomatstore klumper med koagulert blod. Etterpå var det småblødninger i 5 uker og fikk mensen igjen etter 9 uker. Første syklus etter SA'en var 1 uke lenger enn den pleier, andre syklus ble jeg gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...