McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Driver å skal skrive i album og ble plutselig usikker. Vakrere Vakkrere Er det noe som heter det tro? Ser så rart ut skrevet ned..
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Vakker - vakrere - vakrest Men om jeg skulle brukt den midterste formen ville jeg heller sagt "penere" dersom det ikke påvirker meningen i stor grad. "Vakrere" er et utrolig knotete ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå