Fullt hus :) Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Sist jeg var på ul, så så jeg at det stod 2D og 3D på maskina. Så jeg lurte litt på om noen vet om de har 3D der? Jeg skal ha dobbeltime med UL, med to forskjellige leger på ordinær UL, så tenkte å høre om de kunne ta 3D om de hadde det.. Er det lettere å telle fingre og tær, eller se kjønn med 3D??
AO3 Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har ikke vært der selv, men mener å ha hørt at de har det på St Olavs? Men de tar bare 3D hvis de har en medisinsk grunn til det... Neppe for å sjekke antall fingre og tær eller kjønn (vet forøvrig ikke om det er enklere å se??), med mindre du er veeeldig heldig, da...
Fullt hus :) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 Sier seg vel selv at det er medisinsk når jeg skal ha dobbeltime med to forskjellige leger??? Da skal jeg høre med dem når jeg skal dit.. Håper de kan det. For da skjønner jeg hva de ser selv
AO3 Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Ja, det har du rett i. Krysser fingrene for at alt er fint med den lille, lykke til!
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Ja, det har de. Men det brukes kun til fosterdiagnostikk. Med andre ord så benyttes det bare dersom den ordinære ULen viser at noe kan være galt med barnet. Ellers er det ikke noe problem å telle fingre og tær med "vanlig" UL :-)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Hehe ... og sånn svarer man når man kun leser hovedinnlegget ;-)
Fullt hus :) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2008 hehe.. arti... Sist så bodde jeg sørpå og da brukte de bare 2d, og de klarte ikke å telle fingrene da:P Skal høre med dem jeg.. de er jo profesjonelle:P kan da ikke være så vanskelig å bare trykke på en knapp??
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 tenker du på st,olavs i posgrunn...for der har de jeg har akkurat hvert der bilder ligger på profilen min....der har de mange forskjellige priser... 500kr da får du time til 3d og 4d en halv time men da får du ikke med bilder hjem. 600kr da får du me deg bilder hjem 800kr da får du dvd å bilder me deg hjem... er verdt alle pengene veldig morro å se bare å spørre viss det er noe
Fullt hus :) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. juli 2008 tenker på st.olavs i Tr.heim Og regner med at jeg får det gratis. Smiske litt med riksen om st.olavs nekter meg da:P De har lovet meg veldig nøye oppfølgning denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå