Mamma2OO5 Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Man bør jo gjøre det et par ganger i året og nå tenkte jeg at det kanskje var på tide å begynne med den tradisjonen...
Mamma2OO5 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 ikke i rein klorin vel? hvordan blanda du ut? ;o)
Northernlights Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 En kopp klorin i ei bøtte som fylles opp med nok vann til å legge det nedi. Ligger det der i ti minutter, skal det være greit.
Mamma2OO5 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2008 takk:o) skummelt med disse bakteriene..
maisel Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 tror jaggu meg jeg skal gjøre det i dag jeg også. ikke akkurat den tingen jeg går rundt og husker på å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå