h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Har profil på facebook jeg, men syns den er gørr kjedelig, går jo ikke an å gjøre noe der.... liker meg bedre på nettby.no (hehe..)
ungdomsmor Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 jeg har profil på facebook,hadde på nettby å men vurderer og flytte ut derfra
celodi Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Jeg er på facebook.Ikke så ofte..Men gøy og "se igjen" gamle kjente..Se på bilder av deres barn osv.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Ja, den er jeg enig i "celodi" det er den eneste grunnen til at jeg stikker innom der av og til:o)
ungdomsmor Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 meg du mente?tja si det masse rare folk der som sender masse rare brev osv
Trollkatt Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Synes det er gøy å se hvordan det går med gamle kjente, om de er gift, har barn, hva de jobber med osv. Også er det en genialt måte å spare penger på. Sender nesten ikke sms lenger. Har en del venner som ikke bruker mail noe særlig, men som er på facebook støtt. Da er det kjekt bare å legge inn en melding der
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Samme som trollkatt. Har funnet igjen mange gamle venner, tilogmed noen jeg har prøvd å finne igjen i årevis.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juli 2008 #11 Skrevet 18. juli 2008 Jeg lagde meg profil på facebook pga ei venninne sa at en som jeg hadde følelser for hadde profil der. Så var han litt vanskelig å få tak i så da lagde jeg meg profil for å kunne få kontakt =) Ellers er jeg ikke inne der å gjør så masse, men som de andre sier gøy å se hva mine gamle klassekamerater ol. driver med.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. juli 2008 #12 Skrevet 18. juli 2008 Måtte forresten inn der for 1,5 år, da vi skulle ordne til klassetreff. Var lettest å finne folk der inne, og gi beskjeder og slikt. Det ble ikke noe av vårt klassetreff da... Før det tenkte jeg ikke jeg skulle dit, men etter det er jeg blitt helt avhengig. Spiller risk der inne, det er gøy...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå