Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Hei! Er det noen som har noen erfaringer fra denne klinikken? Synes de har grei pris på 3D ultralyd (800kr), jeg synes og man får med en del til denne prisen! (DVD med 20-50 bilder av fosteret, avhengig av fosterets leie, samt bevegelige videoklipp. I tillegg får du utskrift av de beste bildene på fotopapir av høy kvalitet.) Men, er det noen som har erfaringer derfra? Spes hos Dag Haralad Hovind, som vi mest sannsynlig skal til. Synes det er så utrolig mange forskjellige erfaringer forskjellige har mht leger når det kommer til 3D ultralyd. Så jeg tenkte jeg bare skulle sjekke!
Mamma mjaua Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 jeg har lagt ut bilder på profilen min, fra 3d ul på sandvika, om du vil se=) han var forresten kjempehyggelig og morsom! jeg var der da jeg var 28+0 på vei. jeg kan anbefale sandvika hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå