Gå til innhold

Andre enn meg som er sulten heeele tida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på alt mulig rart hele tida, men når jeg først skal spise blir jeg uvel etter noen munnfuller:p er litt tortur, alt smaker så utrolig godt, men magen sier liksom stopp hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det helt motsatt. Har ikke store matlysten og har bare lyst på enkelte ting. :/

Skrevet

Jeg er også sulten hele tida, så kjenner følelsen. Men blir fort mett, veldig mett. Går og er småkvalm hele tida. Tror det hjelper å spise litt, men blir det for mye blir jeg kvalm av det også. Har egentlig ingen ting å klage over, er bare litt ubehagelig. Kan ikke huske at det var slik forrige gang...

Skrevet

Nei, ikke jeg. Har liten matlyst for tiden og blir veldig fort mett.

Likså greit, jeg har satt en max grense på 15 kg vektøkning for meg selv denne gangen:P

Skrevet

hehe -jeg er sulten HELE tida å spiser KONSTANT!! trodde ikke jeg sku gå opp så mye som sist denne gangen, men nå går d straka vegen.... ! har dilla på SØTT!!! alt fra kaker (kaker er BEST!!) til sjokolader å å søøøt gjærbakst, å "vanlig" brus...drikke ALLTID light ellers, syns faktisk der best, men ikke nå, nei... ;P huff får NOIA av hele greia, kommer til å se ut som ei tønne/kval/shrek denne gangen å...;o(( ;o) stakkars mannen min!!! *ler* ;o)

Skrevet

JEG!!! Spiser hele dagen! Skal bli godt å begynne jobb igjen, hvor jeg ikke har sjangs til å spise konstant:)

Skrevet

Er sulten eller har lyst på noe konstant. Og får dårlig samvittighet på slutten av dagen når jeg tenker på hvor mye jeg egentlig har stappet i meg:) Håper noe av dette suget forvinner med tiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...