Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 av Extreme makeover home edition? For en sippehøne jeg er. Blitt spesielt trist når det er episoder med unge barn som har mistet foreldrene/en foreldre. Sipper jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Jeg ser nå... huff, triste greier!! Får tårer i øyekroken.
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Altså.... jeg begynte å grine da jeg hørte den derre sangen av Tracy Chapman i bilen i sted....... years gone by, and still... words don't come easily... like forgive me, forgive me.....but you can say; baby... baby, can I hold you tonight... jada, jeg er så gravid, så.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Bra at det ikke bare er meg. Blir jo såå sentimental jeg. Men det er jo så trist.
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Nei, overhodet ikke.. Tenkte akkurat det samme! Her er det ikke bare en tåre i øyekroken, men hiksting til den store gullmedaljen, hehe!
EnLitenPrins Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Du er ikke den eneste nei..Her sitter jeg og lillesøøs og griner..
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Min gamle far som aldri gråter, så jeg at fellte en tåre til extreme makover home edition.. så det er nok ikke bare hormonellt. Jeg gråter ikke. Men programmet er underbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå