Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I såfall i hvilken forbindelse?

Jeg har vært på TV i et innslag om Operasjon Dagsverk :-)

Dette er 15 år siden minst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jess, i Vil Du Bli Millionær- parutgaven. Men er så lenge siden så er på en måte glemt.... Men har det på video da.

Skrevet

ja, i den dokumentaren om Svanhild-saken, om hun som barnevernet tok ungene ifra.

også leeeenge siden jo!

Skrevet

Jeg var med i Go` Elg noen ganger bl.a!

Skrevet

Ja, i forbindelse med jul var jeg på Dagsrevyen fordi jeg hadde gitt penger til Frelsesareen i gryta i Kr.sand.

Skrevet

Ble intervjuet på barselhotellet etter første fødsel p.g.a at det var babyboom i Trondheim det året. Kom på TvTrøndelag samme kveld, det var gøy!

Skrevet

Ja.

Under audition til popstars.

Skrevet

Flere ganger.

Bl.a. i forbindelse med studentrevy, Allsang på grensen mm

Skrevet

Jepp! En gang på Nrk og tre ganger på Tv2- forskjellige grunner til alle innslagene;-)

Skrevet

Ja, flere ganger.

Skrevet

Ja i student tia.... TV filma fra et bikini/ beach party på stud samfunnet, og vi ble intervjua.. i bikini midtvinters med vaffal 3 i promille..:P

Ikke blandt mine stolteste øyeblikk.. men mange år siden da....

Skrevet

Jepp. Var med i en serie som gikk i vinter. Opptakene ble gjort da jeg var høygravid..hehe..

Skrevet

Mange ganger :-)

Er med i en tvserie.

Skrevet

Var med i en episode på Jakten på den 6. sans. Da de klarsynte skulle finne ut hvem som var gravide.

Skrevet

Jula som var, var jeg og småen på NRK.

Var en nisse som kjørte buss, og nrk kom på og filmet. Intervjuet med meg kunne de ikke bruke, fordi misnten hele tiden prøvde å knabbe mikrofonen. Men de filmet oss mens småen sto og pratet med nissen framme i bussen.

Ellers var jeg publikum med ungene på Tore på sporet for mange år siden, da de hjalp faren min å finne farssiden sin.

Skrevet

jepp. Elisas univers. Hehe

Gjest lillehi
Skrevet

Mange ganger da jeg var liten. Var fast med i et program fra Bergen som het " Syng med oss ". Var med i barnekoret. Sang solo 2 ganger, den gang var det litt flaut, men nå er det bare gøy å mimre tilbake på.

Er jo over 20 år siden når jeg tenker etter. Begynner å bli gammel gitt! Hehe........:-)

Skrevet

Ja var i God Morgen Norge for an stund tilbake.

I Wenches kjøkken og pyntet ei kake og snakket om nettsiden vår...

Skrevet

Jepp, God kveld Norge, Skal vi danse og Gullruten Bla annet.... Hmm, sier kanskje litt mye nå men men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...