Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 jeg får sånn veldigt vondt stikkende følelse langt ner vid skambenet... de gjør drit vondt de sitter ikke i selve benet uten runt om....noen som har detsamme? tror jo ikke de er farligt undrer bare på hvorfor jeg har det?
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 nei...jeg er vant med at han presse veldigt mye ner men dette er noe helt annet....vet bare ikke helt hvorfor de gjør så vondt.
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 dytter... Ingen som vet?
Gurine Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Kan det være at du har vondt i symfysen der nede, det benet på midten liksom? Jeg hadde det veldig på slutten forrige gang. Gjorde så vondt "på midten" der nede både når jeg stod og gikk, gjorde det vanskelig å gå de siste ukene av svangerskapet. Er veldig normalt fordi leddene blir løsere mot slutten av svangerskapet.
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 ja men smerten sitter ikke i benet de sitter runt om, i "tissen" =) he he jeg er veldigt dårlig med visse ord på norsk og vet ikke helt hva som er normalt og kalle "den" he he Men de sitter ikke i benet...de stikker voldsomt og jeg skriker til litt når de skjer for de gjør så vondt.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 har det akkurat som du beskriver det.... tror det er modning.... har hatt sån ganske lenge nå, er tre dager på overtid nå og det blir mer og mer intenst..... ikke artig å ha det sånn nei... hadde det ikke med de to andre...
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 okej...jeg tenkte de var noe sånt men var ikke sikker=)
mammagutten Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 jeg har akkurat det samme som deg stockholms tjej.. har hatt det litt over en uke nå å er 35+4. tror det er modning jeg og.. håper det:) lurer på korl enge det er normalt å gå med dette før en eventuell fødsel.. noen som vet?
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 20. juli 2008 #11 Skrevet 20. juli 2008 har gått sånn siden uke 33.... er 4 dager på overtid nå
konemor med gutt+spire:) Skrevet 20. juli 2008 #12 Skrevet 20. juli 2008 er det sånn skikkelig vondt stikkninger eller støt inn i kjeden dere mener? jeg har hatt det nemlig i ca to uker nå. det er så vondt at jeg bare skriker til helt uten kontroll. er det modning? eller er det ike det dere mener?
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 20. juli 2008 #13 Skrevet 20. juli 2008 ja de er skikkelig vondt...jeg skriker til for de gjør så vondt=( jeg tror ju de er modning men jeg var ikke sikker de var derfor jeg spurte her=) jeg kjenner og at han presser veldigt mye ner og vilket gjør de enda verre. Håper han vil melde sin ankomst snart for jeg vet ikke hur jeg ska klare å gå så her til termin=(
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 20. juli 2008 #14 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har også disse vonde stikkingene og har lurt på hva det har vært. Er 35+5 idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå