Gå til innhold

Genial ide om barnemat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag når jeg var i butikken skulle jeg se om det var noen grøter jeg ikke har prøvd (ris og hvete) Så en Sinclac grøt og tenkte kansje jeg skulle prøve den. Så kansje om jeg skulle prøve en grøt for 6 måneder, selv om han bare er 5 måneder.

Da kom jeg på den geniale ideen med mindre varianter til å starte med. For tenk på alle de som kjøper masse masse forkjellige typer som barnet ikke vil spise og må kaste de. En smaksprøve på grøt først, en veldig liten pose- hadde ikke det vært genialt?

Jeg har 2 åpnede grøter fra 4 måneder. Hvetegrøten med ris ville han ikke ha, er jo skjønt enig med det når det smakte papp. Og ris som han fikk problem med magen av. Jeg har ikke kastet de enda, men tenkte å prøve igjen om noen uker og se om han vil ha de da, og ikke får problem med magen.

Andre som er enige i ideen min? Litt mer sann som de småpakkene med ferdig nan, kjøpte de i begynnelsen for å venne han til mme. Hadde jo vært dumt å kjøpe en stor pakke på hundre kroner hvis man måtte kaste den. Både økonomisk og miljøhensyn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo hende produsentene syns det er bedre å selge de store pakkene sine? he he.

Men enig i at for oss som forbrukere er det en god ide:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...