Vimsaaa Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 hva er planene deres forettermiddagen og kvelden og resten av helga? Lurer på hva vi skal finne på.....
Honningmelon Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 I kveld skal jeg og mora mi vaske i det huset vi skal flyttet til, og i helga må jeg jobbe :-( Men, fra mandag har jeg ferie i 5 uker :-)))
*ale* Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Søs skal ha begge ungene i natt så vi skal ha fest:) Så skal jeg ha hennes i morra.. blir vel lekedilla hvis været blir ufysent...
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Vi reiser på sommerferie i morgen til Mummidalen. Gleder oss. I kveld blir det vel tv-titting fra Golden Leauge i Paris og pakking.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 I dag har vi vært på skogstur,og nå tar Noah en liten lur, så blir det middag:) Etter det så skal jeg vaske leiligheten, stryke og vaske klær. I morgen skal jeg på litt shopping og pakke Søndag så reiser vi til Hellas;o)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 hm....hadde planer om å føde jeg....men akkurat nå ser det dårlig ut med det!!! men skal prøvekjøre en bil vi har lyst på...........hrmf......
meg & to små vampyrer Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Skal bare slappe av med gutten mens faren jobber hele helga:) Gå noen turer og sløve stort sett!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 skal se sambo kjøre bilcross for første gang... gleder meg... )
**¤¤** Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Ikveld bare slapper av. I morgen hvis det blir fint vær, så skal vi splitter barna litt. Pappa finner på noe med han yngste og jeg finner på noe med eldste. Blir det dårlig vær er vi mest inne tenker jeg. Kanskje jeg skal lære han eldste å lese litt, men han er bare 4 år. Han kan jo alle bokstavene og han kan skrive navnet sitt så vi får ser. Søndag dra vi til svigers og spise middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå