**¤¤** Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 HM Cubus Lindex Kommer ikke på flere. Var det ikke noe som het Adelsten også?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Adelsten finnes ikke lenger, tror det er Kapahl nå. Jeg liker H&M best av de du nevner, handler omtrent ingenting på de andre, finner aaaaldri noe der. Men H&M er jeg ganske så fornøyd med:)
**¤¤** Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 Glemte å skrive at jeg syns HM er best også, men det er fordi de andre butikkene har så store størrelser som aldrig passer meg.
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Liker Mexx og only(i alle fall den only som er her).H/M har også alltid noe.
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Bik bok og h&m liker jeg best av kjede butikkene. Små størrelser er et stort pluss!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 For meg er rekkefølgen: HM, Lindex, KappAhl og tilnøds Cubus. Men når jeg skal ha klær til småtten er det: Cubus (veldig gode bodyer der synes jeg) Lindex, KappAhl og HM (som har sååååå små størrelser)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Aldri vaert fan av kjedebutikker, men maa jeg si en, saa er det Zara.
frk Nilsen Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Har fått sansen for Gina Tricot, fine jeans og fine topper. Til pode fortrekker jeg Lindex. Zara liker jeg, men må ned litt til før at jeg blir schnasn i de klærne ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå