Gå til innhold

Hvilken kjedebutikk er best?


Anbefalte innlegg

Skrevet

HM

Cubus

Lindex

Kommer ikke på flere. Var det ikke noe som het Adelsten også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Adelsten finnes ikke lenger, tror det er Kapahl nå.

 

Jeg liker H&M best av de du nevner, handler omtrent ingenting på de andre, finner aaaaldri noe der.

Men H&M er jeg ganske så fornøyd med:)

Skrevet

Glemte å skrive at jeg syns HM er best også, men det er fordi de andre butikkene har så store størrelser som aldrig passer meg.

Skrevet

Liker Mexx og only(i alle fall den only som er her).H/M har også alltid noe.

Skrevet

Bik bok og h&m liker jeg best av kjede butikkene.

Små størrelser er et stort pluss!

Skrevet

For meg er rekkefølgen: HM, Lindex, KappAhl og tilnøds Cubus. Men når jeg skal ha klær til småtten er det: Cubus (veldig gode bodyer der synes jeg) Lindex, KappAhl og HM (som har sååååå små størrelser)

Skrevet

Aldri vaert fan av kjedebutikker, men maa jeg si en, saa er det Zara.

Skrevet

Har fått sansen for Gina Tricot, fine jeans og fine topper.

Til pode fortrekker jeg Lindex.

Zara liker jeg, men må ned litt til før at jeg blir schnasn i de klærne ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...