Gå til innhold

kjøpte youghurt som gikk ut den 17...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har den uvanen at jeg aldri tar med meg kvitteringen, har jeg rett på å få byttet den da. Er jo tre dager siden. I tilegg kjøpte jeg 3 l melk som går ut i mårra (heretter skal jeg begynne å sjekke datoen nøyere)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er 3 dager siden du kjøpte disse varene, og yoghurten gikk ut på dato i går, så er det vel ikke så mye klagegrunnlag..

Var jo to dager til yoghurtene gikk ut på dato da du kjøpte dem. Og 4 dager til melken skulle gå ut på dato.

Du har nok ikke rett på å få byttet.

Skrevet

nei jeg kjøpte den i dag, og den gikk ut for tre dager siden den 17.

Skrevet

Å ja da så! Da hadde jeg gått inn igjen med varene med en gang. De ser jo i hyllene at det står samme varene med samme dato der.

(Da du skrev "det er jo tre dager siden" trodde jeg du mente 3 dager siden du kjøpte dem. Hehe.. sorry. )

Skrevet

jeg har gått tilbake med varer uten kvittering.. blir hissig når jeg kjøper babydrikke som er gått ut for mange mnd siden altså..

Skrevet

Du kan jo prøve,men det er ikke sikkert du får byttet uten kvittering.

Forresten så var den 17.i går:)

Skrevet

jeg jobber i kolonialbutikk selv og hvis en kunde hadde kommet tilbake til meg med disse varene så hadde de fått byttet uten noen spørsmål. hvor ofte er det det skjer at en kunde kommer tilbake med noe den har hatt liggende i kjøleskapet så lenge at dataoen gikk ut... for så å gå å klage. de tror jeg ikke det er mange av. dessuten så er det noe som heter.. i vært fall hos oss.. at kunden alltid har rett.. (selv om det av og til irriterer meg når jeg vet at kunden IKKE har rett)

Skrevet

Da har jeg byttet den, var ikke noe problem. Var litt glad for at jeg ikke klaget på dårlig holdbarhet på melken da jeg fant ut at det var den 18 i dag og ikke den 20. slik som jeg har gått rundt og trodd. Er nok fordi lønna kom inn i dag at jeg har gått rundt i en "tjuende mords" hihi

Skrevet

tjuende modus skulle det stå tilslutt der, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...