Gå til innhold

Dere som er i forhold.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser dere på andre menn eller snakker om det?

Drømmer dere om andre menn også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Med hånden på hjertet så tenker jeg at hvis jeg og mannen min går fra hverandre, skal jeg aldri mer så mye som lurkikke på en mann i reklamene på TV engang.

=o)

Mannfolk er oppskrytte dyr...

Skrevet

Selvfølgelig, hadde jeg nær sagt... iallefall etter noen år.. blir da ikke nonne selv om man har mann.. ;)

Trikset er å aldri gjøre noe ut av det, slike crush går over av seg selv...

Skrevet

Ja, altså.. jeg kjenner definitvt på at jeg er en heterofil dame for å si det sånn.. Men å se på betyr ikke at jeg fantaserer om eller sånt, det dreier seg mer om registrere en kjekkas. Det samme regner jeg med at mannen min gjør (ser på jenter da seff), og det betrakter jeg som naturlig og greit.

Skrevet

Ok. NL skal bli nonne da.. hehehehe

Skrevet

Hadde ikke vært meg imot ;o)

Skrevet

Ja, på alle spm. Det er vel ganske naturlig, og helt greit.

Skrevet

Ser jeg en kjekkas kan jeg ta meg en liten titt ja. Men står ikke akkurat å sikler lenger :P Er ikke på samme måte som før heller, for jeg føler ikke at de jeg ser kan veie seg opp i mot han jeg har kapret :) Han er liksom den jeg vil ha. Men livet blir jo hverdagslig for alle, og i en travel hverdag med barn og jobb og arbeidsklær, må jeg ærlig innrømme at en kjekk velstelt mann kan få meg til å kaste et blikk eller kaaaanskje to? :P

Men når vi har stelt oss opp, og tar oss en tur ut på byen i helga, er vi kun oppslukt av hverandre :) Ingen kan slå ut mannen min da nei :D

Skrevet

Jeg ser på andre menn, ser også om de er fine, greie, kjekke osv. Jeg snakker ikke så masse med venninner eller andre om hva jeg synes om andre menn.

Jeg drømmer heller ikke vanligvis om andre menn, men kanskje om en litt bedre utgave av den mannen jeg har =)

Alle regler har unntak. For noen få mnd siden va jeg på en fest. En som jeg visste godt hvem var kom og vi fant tonen skikkelig. Gjorde ikke noe med ham, selv om han ville, men jeg tenkte på han hver dag hele tiden lenge etterpå. Helt til jeg ikke klarte mer og sa det til han. Han syns det var best at vi lot det ligge og nå tenker jeg mindre og midre på ham for hver dag som går.

Skrevet

Ser på menyen ute ja, men spiser alltid hjemme...

Skrevet

Selv om man er i et forhold, er man ikke blind og det er mange lekre mannebein der ute, men jeg forsyner meg ikke.

Følger se, men ikke røre prinsippet ;-)

Skrevet

For et par uker siden var jeg betatt av kollegaen til sambo. Åh fikk lyst til å sende sms nå.. *sukk*

Hehe

Men ser ikke vekk eller er dritoverlegen mot en kjekkas nei.. Hvis jeg får oppmerksomhet (ikke så ofte desverre)

Skrevet

Åjaadaa... Problemet er at de sitter der inne i flat tv'n og jeg sitter i soffaen, og jeg fatter ikke hvordan jeg skal få de ut derfra..

Mannen hadde neppe blitt glad om jeg skrudde fra hverandre tv'n for å ha Tom Hanks i sofakroken. Men ikke så mye pga. Tom Hanks, mest pga. det ødelagte tv'n, hahaha...

Skrevet

hehehe, godt sagt hamsterpia.. signerer den ;-)

Skrevet

Så "choclat" i går med Johhny Depp... mmm.. fikk lyst på sjokolade da ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...