Tuppeluppen Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Jeg skal i utdrikningslag i helga.. Og det blir 1000 kr på HVER person!! + gave til bruden på 100-200 kr..(til en lek.. Hun skal gjette hvem gaven er ifra) Bare meg, eller var det bittelitt dyrt? :S Blir jo dette + utgifter på drikke på kvelden...
~sjiraff~ Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Det kommer jo ann på hva disse 1000kr dekker. Men det er vel i grunn ganske normal pris for et utdrikningslag?
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Om det ikke er en veldig nær venninne så er jo det rett og slett litt sure penger!! Hva skal dere da? Får jo en kjekk dag du også
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Litt dyrt, men ikke unormalt dyrt etter det jeg har forstått. Trodde det vanligvis lå på ca 500-1000 kr.
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 For noen år siden hadde jeg sagt at det var veldig dyrt, men det spørs hvor en er i livet. For 5-7 år siden var det dyrt for oss og vennene vår for da var de fleste studenter. Nå er de fleste etablerte med faste jobber og da er økonomien en annen. Jeg var nettopp i et utdrinkningslag som kostet 900 (pluss gave til bruden under 100kr)og synes det var en veldig grei pris. Det som var inkludert var 3 måltider, alt utstyr/klær til bruden, transport, drikke til bruden, kurs i å lage drinker (1 time) og stripper.
Sånn kan det gå Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Utdrikkingslag... Tull! spør du meg. En liten sammenkomst med prat og latter om livet før og videre ville jo være koslig, men å svi av tusenvis av kroner på tullball (og veldig ofte rein utdriting)er ikke det jeg ville gjort som avslutning på singellivet i hvert fall.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 JAja... Jeg var på utdritningslag til min søster i helga og der betalte vi kr 150 hver med mye inkludert... Mat og drikke... Spabehandling til søstera mi. Så JAA det går an å få det billigere!!! MEN alle som var med er avholds--- og hun gikk rundt på et senter og gjorde myyyye moro!
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Dette syns jeg var veldig dyrt. Tror ikke jeg hadde blitt med med mindre det var en skikkelig god venninne. Sambo var invitert til en god kompis en gang. Tror det skulle koste under 1000 kr og de skulle til Danmark på kvelden og bli over natten.
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 1000 kr er helt ok å bruke på en venninne. Jeg reiser gjerne langt og bruker mye mer penger enn det for å få være med på en sånn dag. Og jeg har ikke god råd
~sjiraff~ Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Alle de utdrikningslagene jeg har vært på har vært hyggelige sammenkomster hvor vi har kost oss med god mat og drikke, skravling, gaver til bruden og også morsomme aktibviteter for alle. ALdri vært utdritning eller kjipe ting )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå