Gå til innhold

Litt egenpleie i dag var godt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ringte jeg frisøren min på sparket og jeg fikk komme med en gang,,

Så nå har jeg klippet tupper og stripet meg..

Føles godt, og formen min i dag er også fin..

Så kom mannen min og datteren min og hentet meg, og datteren min fikk satt på en flette som hadde fargene hvit og lilla...

Hun ble så stolt...

Så egenpleie er alltid herlig eller hva:)

Ha en fin dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så deilig :o) godt å nyte en slik dag. Selv har jeg kjøpt ansiktsmaske og har tenkt å lage en egenpleiedag hjemme med det og et fotbad - har bestilt time hos frisøren, så jeg skal dit og fikse håret før fødselen. Tror det er litt viktig at vi tar litt vare på oss selv i disse dager, blir vel ikke så flink til det når de små kommer ;o)

Ha en flott dag og god helg

Skrevet

Ja, det er viktig at vi pleier oss selv, og jeg føler meg alltid bedre når jeg er "fin" på håret...

Ellers hørtes "egenpleien" din ut, herlig,,

Et fotbad, skal jeg ta meg og,,

Nei, når de små kommer er det fult nok å gjøre, + jeg har to andre som også trenger sitt...

Ha en fin dag du og, og god helg...

Skrevet

jeg klippa meg for 2 uker siden -deeeeilig:) vil ikke se ut som et rottereir når jeg ligger og føder heller :) idag kommer samboer hjem sent, så jeg skal lage meg en pizza, slenge beina på bordet og se på tv hele kvelden. muligens jeg tar meg en sjokoladebit og;) helg!

Skrevet

Det hørtes godt ut,,

Pizza blir det på oss og, nå er ungene hos noen venner og mann er ute en tur,,, Så det blir pizza og sitte foran TV på oss og..

Godt å få klippet seg, jeg og følte at det er godt å få vekk noe stusser og få endret litt på fargen,,

Så fornøyd ble jeg,,

Sjokoladebiten har jeg alt tatt jeg.. he he..

God helg,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...