Spente med nr 3 i vente... Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 jeg selv er veldig glad i vann, men skal vi kose oss, ja da er det brus...iskald cola... mmmmmmmmm, men iskaldt vann er og innamri godt...
Neijasså... Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Jepp, går i vann her. Eller et glass rødvin for "kosetilfeller".
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Har ikke noe behov for mat eller drikke for aa kose meg. Jeg drikker bare vann, helst isvann. Jeg liker vin og drinker, men faar alltid migrene av alkohol, saa holder meg helst unna det. Ellers kan jeg en sjelden gang drikke appelsinjuice, men det faar jeg ogsaa migrene av, hehe. Saa ja, bare vann egentlig.
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Vann, melk, juice, farris (om det ikke teller som brus da), vin, øl, saft .... det var det jeg kom på i farta i hvertfall. Nå kan jeg jo drikke brus da, men det er kanskje ett glass toppen en gang i uka liksom :-)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Ja også te (og kaffe med melk, men blir fort dårlig i magen av det).
hit og dit Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Til daglig er det mest vann og kaffi. Til brødmåltider juice eller melk, og til middag og småretter vann. Eg drikker jo brus innimellom, men det er unntaket.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Vann, litt melk, juice, kaffe, te og vin øffkårs;0)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Vann og forskjellige typer juice. Sjokolademelk i stedet for melk til frokost
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. juli 2008 #12 Skrevet 18. juli 2008 Vann og juice. (da går det mest i blåbærjuice, bringebær, ananas, granateple ol.) Drakk laktoseredusert melk da jeg gikk gravid for å slukke halsbrannen. Nå bruker jeg det kun på mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå