Gjest Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Sitter å spiser litt nå,men så skal jeg sette i gang med fredagsrengjøringen. Men mangler virkelig motivasjon. Rengjøring er kjedelig:(
blond Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Nå må du være snill jente og gjøre jobben din! Gå nå!
Finansen Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Er tross alt bedre å være hjemme å vaske, enn å sitte å kjede seg på jobb:=) Forestill deg hvor deilig det er når du er ferdig:)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Sett i en cd med bra arbeidsmusikk (her annbefales michael jackson - thriller). Skru opp volumet og dans deg gjennom fredagsvasken. Skal akkurat til å sette igang jeg å. Førstemann!
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Takk jenter. Begynner nå,musikken er satt på. Gleder meg allerede til jeg er ferdig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå