Gå til innhold

Noen fra Mandal distriktet og omegn her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært artig om det var noen flere en bare meg her i fra Mandal og omegn :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Ime, og har termin 20/1. Når er din termin?

Skrevet

Jeg er fra Mandal:)

Skrevet

Jeg er også fra Mandal :) Er 23 år, har foreløpig termin 23.Desember, skal på ordinær ultralyd på onsdag som kommer :) :)

Skrevet

Så koselig at det er flere her inne :-)

Jeg har termin 7 november ..er 26 år og har ei jente på 2 år.. Så tror det blir en veldig fin alders forskjell på de.. skal ikke vite kjønnet,synes det er moro å leve i spenningen:-)

Har noen av dere noen fra før??? Vet dere kjønnet??

Skrevet

Jeg er 23 og har termin 29 oktober. Har en gutt på 3 fra før og venter en gutt til:)

Skrevet

Jeg har ingen barn fra fra før av, så dette blir vårt første goll :)

Vi skal ha rede på kjønnet, klarer nesten ikke vente til ultralyden, hehe :)

Skrevet

Hei!

Jeg er på langtidsferie her i Mandal, siden min mann er herfra. Bor ellers i Bergen. Er 25 uker på vei med første: ei jente. Er 31 år.

Skrevet

sugarcane

hvor lenge blir dere i Mandal?? og når er termin dato??

Skrevet

Mahalkita

Når skal du til ultralyd??? Skjønner godt at du gleder deg.. trodde ikke at det skulle bli så spennende andre gang, men det var det garantert.. utrolig herlig å se den lille bevege på¨seg og se at alt er bra med den lille.. så nå kan jeg snaut vente til lille goll kommer ut å hilser på oss...men får nok bare smøre oss med litt mer tålmodighet :-)

Skrevet

Hei igjen, Ulrikke!

Vi blir her i Mandal til10-11. august. Nydelig sted å feriere dette, elsker Mandal!:) Vi er her her lenge hver sommer, andre ganger i året også. Jeg har termin 1. nov. Blir spennende.

Skrevet

Hei! Jeg er fra Mandal (Frøysland), men bor i Oslo nå. Nettopp kommet hjem etter halvannen ukes ferie i Mandal. Er 29 og venter nr. 2 :)

Skrevet

Ja Mandal er en flott plass, trives veldig godt her... Hvorfor ikke heller flytte ned hit ?? :-) he,he..

Skrevet

Det har vi også vurdert. Har faktisk bodd her et år tidligere. Men så er det det med min familie, da. Som er fra, og som bor i Bergen. Ender vel opp i Mandal til sist, tenker jeg? Men mandal er NYDELIG,spesielt i dette fine været som er nå. Sikkert fint for barn å vokse opp.

Skrevet

ja vi har jo nydelig vær for tiden.. får bare håpe at det varer ut neste uke og for da skal jeg endelig ha litt ferie:-) Gleder meg som en unge til det...

Men ikke lett å finne ut av hvor en kan bo, for vi vil jo alle bo nærme familien... er glad jeg har funnet meg en mandalsmann så slipper å tenke på det problemet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...