Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Har ei venninne som heter Nathalie til mellomnavn, har alltid likt det navnet og vurderer å kalle jenta mi det når hun kommer. Må jeg spørre henne om det er greit jeg kaller jenta mi det? Har selv et mellomnavn og hadde ikke brydd meg om venninner kalte barnet sitt det liksom. Huff alt man kommer på når man er gravid!
Miss Misantrop Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Jeg syntes ikke du behøver å spørre henne først, men jeg ville for fredes skyld ha informert henne først. Og forklart henne hvor mye det betydde for meg. Kanskje syntes hun det er bare gøy.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Jeg hadde blitt kjempestolt om noen ville bruke navnet mitt på barnet sitt... sikkert ikke noe problem! Spør henne, mest sannsynlig syntes hun det er en ære
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Håper det er greit. Hun kan jo ikke nekte meg å bruke det akkurat da, men vil ikke lage sure miner heller. Hun bruker jo ikke det navnet da, bruker bare det første, men hun liker ikke det første navnet sitt og ville gjerne heller kun blitt kalt Nathalie selv.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå