Collet :) Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Hei dere! Jeg er annengangs så jeg burde vel kanskje vite dette, men utrolig hvor lite jeg husker fra sist jeg var gravid i 2004! Men jeg er i uke 6 + 2 og har allerede fått kvalmen og ømme bryster. Jeg føler brystene vokser dag for dag og i hele dag har jeg vært tungpusten og det stikker over brystene og i armhulene, lymfekjertlene der. Er dette normalt, at vevet og alt forbreder seg og vokser? Det småstikker hele tiden, og av og til kommer det et skikkelig stikk.. Vondt! Høyre bryst er værst.. Jeg fikk veldig store bryst og haddde en voldsom melkeproduksjon med min første så det er kanskje det brystene husker og forbreder seg på...?!? Eller er det andre faretegn jeg burde fange opp...??
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 d har jeg å hatt!! men mest i selve "brystkassa" å så litt utover i armene...fatter ikke hva d kommer av... har gitt seg mye nå, men var ille da jeg var en 5-6 uker på vei.nå er jeg 9 uker... var gravid ifjor å, å da hadde jeg ikke noe sånt !! pussige greier... men siden d gikk over, så gadd jeg ikke stresse noe mere med d... håper d går over med deg å ! =)
Collet :) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 Sikkert en annegangs ting da! Kan liksom ikke huske å ha hatt dette før, men det er vel brystene som skal klargjøre seg da... Det går nok over da!
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 d gjør d sikkert...du må jo få d sjekka ut hvis ikke, da... =) men med meg var d over på et par uker =)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Hmm..sånn stikking/ømhet har jeg også.. Men, jeg har ikke nådd ikm enda engang..den er på tirsdag 22.juli.. I går etterm/kveld stakk det i høyre bryst og gjorde vondt utover mot armhulen.. Høyre arm ble også litt nummen.. Testet negativt i dag, men er kanskje håp enda? Jeg er kun i 3.pp. Men, i forhold til de to siste prøveperiodene har jeg ikke hatt murringer i magen denne gangen..og har ømmere bryst enn tidligere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå