Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg gal??

På søndag sendte jeg guttene mine(3 år og 4 1/2 år) på 2 ukers ferie med min søster. Ikke til nabokommunen, men til Kreta...

Det skal sies at det skjedde noe kluss i forhold til stenging av bhg og vi hadde allerde bestilt tur til Kypros da de endret det.

De er sammen samboeren hennes og barna hans på 3 og 5 1/2 så de har det helt topp.

 

Det var en tøff søndag for mor, men det går litt bedre nå som stillheten har vart noen dager.

Har aldri vært borte fra dem mer enn 3 netter før og da var det vi som var på tur.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott gjort av din søster da å ta de med til kreta i 2 uker :) Ikke værst det da.

De storkoser seg nok alle sammen :)

Skrevet

Heldig du er, som har en såååååååååååå snill søster:) Nyt fritiden din, og plei deg selv...hehe:) snart er de hjemme igjen:)))

Skrevet

Jeg vet at gutta stoooorkoser seg.

Men det går vel litt mer på min egoisme...

jeg savner dem;) Er ganske tomt å stille i huset når de ikke er de, og iallefall over tid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...