minimee->Trym Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Har hatt problemer med å gå på do i svangerskapet, og nå jeg først har kommet meg på do er jeg hard i magen og lite kommer ut. Har følt meg høygravid og oppblåst selv om jeg er i uke 14. Tok til meg noen tips med mer frukt og biola. Kaffe har jo tidligere hjulpet, men ikke alene og jeg drikker koffeinfri under graviditeten. Til frokost i går spiste jeg en kiwi, en biola yoghurt og to brødskiver. Gjentok det nå i dag med en kaffe til dessert. Gjett om det fikk fart på systemet, har vært på do i 15 min... Virkelig å anbefale til dere som også sliter med forstoppelse/hard mage.
Lacey*har fått erta Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 kiwi er kjempebra for fordøyelsen. For meg funket også masse vann. Jeg trodde først det bare var bullshit at det skulle hjelpe, men har ikke hatt forstoppelse siden jeg begynte å helle i meg litervis med vann per dag:) Linfrø og youghurt er også stor hjelp har jeg hørt;)
HH72 Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Ja Biola er effektivt. To dager uten i ferien førte til skikkelig forstoppelse og magesmerter. I tillegg inntar jeg også masse vann og grove knekkebrød med linfrø. Føler meg som en gammel dame, men men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå