På vei igjen? Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 I dag tidlig var det kommet under en teskje med blod i bindet mitt, bruker bind fordi jeg er så plaget med utflod og lukt nå i svangerskapet. Tørket meg i sted etter å ha tisset og da kom det pittelitt til, det er så lite at jeg vet ikke om det er noen vits å reise opp til Føden, hva annet kan det være som gjør at jeg blør. Har hatt masse murringer i dag men det har jeg og hatt i lang tid, kanskje litt mer intenst denne uken som har vært nå..har hatt litt kynnere også men ikke mye. Hva ville dere gjort?
lilo73 Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Tror jeg ville ringt Føden og hørt med dem jeg. Hvis de syns det høres ut som du bør sjekkes hos dem sier dem nok ifra:-)
På vei igjen? Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 Samboeren min skal på kino i kveld og vil ikke at det skal være noe gale når han går, så har litt lyst å bli sjekket jeg da...
jente Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Hei.. Jeg ville ringt til føden jeg,,, Hør hva dem sier der,,, Lykke til:)
På vei igjen? Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2008 Men hva tror dere det kan være? Tegningsblødning? Hvordan skal en tegningsblødning se ut liksom?
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Det kan være tegningsblødning, men trenger ikke å være det. Hos meg var tegningsblødningen litt rosa-aktig og ikke i så stor mengde. Du bør reise til føden for å sjekke ut dette..
På vei igjen? Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2008 Ja det er sånn rosa aktig jeg og følte det var. Tidig..ja jeg får spise middag og reise opp der etterpå Takk for svar. Skal holde dere oppdatert..
På vei igjen? Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2008 Kan de finne ut på KK om jeg har hatt en tegningsblødning når de sjekker meg? Hvor lang tid kan det gå fra en tegningsblødning til fødsel, om det finnes svar på det?
*Stjernesmell* Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Jeg hadde litt friskt blod på papiret når jeg tørket meg for to og en halv uke siden, men da jeg nevnte det for legen sa han at det var helt normalt. Han skrev det ikke opp eller noe... Jeg vet ikke, men jeg har i hvert fall ikke født ennå, og er nå 9 dager over termin.
Gjest mooby21.juli:)*FØDEKLAR;)* Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Jeg blødde natt til forrige lørdag. Ca like mye som deg tror jeg. Jeg ringte føden, men fikk beskjed om å ringe tilbake om vnnet gikk eller jeg fikk rier. Idag er jeg 39+6 og det har ikke skjedd noe etter det. Trodde jeg skulle føde samme dag og at dette var tegningsblødning. Men nei... Ingenting skjer her....
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 18. juli 2008 #11 Skrevet 18. juli 2008 Kan bare fortelle hva som skjedde med meg: På meg så de at blødningen kom fra livmortappen + at jeg hadde murringer. Siden jeg kun var i uke 32 ble jeg lagt inn med strengt sengeleie og fikk riehemmende medisiner. Dette hindret fødsel... Er nå i uke 37 +3. Så ja, de kan se hvor blødningen kommer fra. Kan ikke svare på hvor lang tid det tar hvis det er fødsel på gang!
På vei igjen? Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har ringt og de sa at jeg ikke trengte å komme opp, virket for meg som at hun mente at jeg måtte ha 5 minutter mellom riene og at de skulle vare i 1 minutt før livmortappen begynte å åpne seg.
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 18. juli 2008 #13 Skrevet 18. juli 2008 Ok, da er det bare å smøre seg med tålmodighet da :-) Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå