Gå til innhold

Mulig å kjenne hodet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når babyen har festa hodet, eller ligger med hodet ned i bekkenet....er det da mulig å kjenne hodet? (neden/innen i fra)

Her om dagen låg babyen med hodet nedover, og da var jeg sikker på at jeg kunne "dytte" det oppover, før det så datt ned igjen på plass..? Dette var skikkelig sært! Andre som har opplevd noe lignende?

(er snart 7måneder på vei)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du..dette hørtse usannsynlig ut..hjelpe meg..hva gjør du inne der da??du er knappt 7 mnd på vei...ungen kan umulige ligge så langt ned i bekkenet allerede altså..

å da må jeg si du har en unormalt lang finger som klarte å kjenne hodet..nei du..når du er så kort på vei så er d først denne livmortappen som ikke er flatet ut ennå engang..å selv om den er flatet ut så kommer du ikke rett inn til livmoren..så nei d er ikke hodet ..d er jeg skråsikkert på..

Skrevet

er ikke sånn at jeg tar i hodet da, bare det som er utenpå ?

Uff, nei jeg vet ikke. Men fikk helt noja da jeg kjendte dette. Mulig jeg har et rart underliv. Ganske kort inn til livmortappen, men var på en måte før denne jeg kunne kjenne det. Hmm, dette vart rart.

Hvis jeg ikke opplever det igjen, så var det vel ingenting. Og om jeg gjør det, så får jeg kanskje gi beskjed til jordmor, slik at jeg kan bli undersøkt eller noe, for dette var spoooky!

HI

Skrevet

Jo da. En kan dytte på barnehodet nedenfra/innenfra.

Skrevet

Dette opplevde jeg selv faktisk:-) Da var jeg rundt 7-8 mnd på vei.

Nå var også gutten min veldig langt nede, tidlig da. (kom 5 uker for tidlig)

Kunne kjenne en hard flate som kjentes ut som ett hode, dyttet opp med pekefingeren, babyen sparka hardt til i ribeina(kom lenger opp) å fallt ned på fingeren min igjen:-)

Var en utrolig skremmende og merkelig følelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...