Mamma 08-Lillegull juli 12 <3 Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Hei. jeg har den siste uken følt meg slapp, hatt mensmurringer, blitt hoven på føttene/hender/halsen, hodepine, tungpusta, nett i nesen, kvalm, veldig trøtt og sliten. var på sykehuset på kontroll i går. babyn hadde det fint, urinen var fin og blodtrykket var fint. så fikk jeg registrering og da viste det seg at jeg hadde litt små rier. var 5-6 minutter i mellom. de var ikke vonde, men jeg kjente de vær gang, da det strammet seg nedi magen og i korsryggen og magen ble hard. senere på kvelden steg minuttene til 10 minutter i mellom. og i dag er de mellom 10-15 minutter. fortsatt ikke vonde. jeg er 37 uker i morgen noe på gang hos meg ??? håper virkelig det..... sliter sånn med bekkenløsning, at no er jeg dødssliten :-( håper noen kan svare meg :-)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 tror nok ikke noen egentlig kan svare garantert på d da..men at kroppen forbereder seg ,d er jo helt klart..men d er jo veldig mangen så har d du har i flere uker før d skjer noe..du får bare vente å se om d tar seg opp.. lykke til;)
Mamma 08-Lillegull juli 12 <3 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 okei, da får jeg bare ha litt mer tålmo huff, jeg som hadde håpet på at noe var på gang......... takk for svar Redorkide lykke til du oxo
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 men for all del..d kan jo være at d er noe på gang hos deg altså..men tenkte kanskje d var litt greit å si at d ennå kan ta litt tid.. siden d er så mangen som har d sånn lenge..å d er jo så mye som skal forberedes til d store skal skje:) men at du modnes d gjør du jo,så et steg frem dette her hehe
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Slik har jeg hatt det i 10 dager nå=( Men det er jo en fremgang uansett! Håper for din del at ting skjer snart=)
Nanette82 Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Tror det er noe på gang hos deg... men som sagt så an jo slikt ta litt tid:)
Mamma 08-Lillegull juli 12 <3 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2008 ok... tusen takk for svar jeg får bare holde ut da men hååååååååper!!!!!!!!!!!
Lille Lu Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Jeg hadde omtrent det samme og følte meg helt elendig en stund - det var vel mest egentlig i uke 35 og 36. Men så gikk det hele over. Magen har synke lenger ned og det gjorde at pusten ble mye bedre og jeg fikk plass til litt mat igjen Nå er hodet festet og langt nede i bekkenet, og nå er bekkenløsningen også så godt som borte. Jordmor mente at hodet stabiliserer bekkenet mitt slik at det ikke er så løst lenger. Jeg føler faktisk at jeg mye mer energi nå (uke38+1) enn for et par uker siden - da synes jeg det var helt pyton. Jeg hadde mye av slike kynnere eller maserier eller hva det nå var i uke 35. Jeg tror ikke du skal håpe for mye - innstill deg på at det fremdeles kan ta litt tid. Lykke til
Lille Luna Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Det høres akkurat ut slik som jeg har hatt det den siste uken. Jeg har termin idag, men ingen fødsel her ennå... Men jeg håper disse tegnene betyr at noe er pågang både hos meg og deg!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå