vanillaface Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Jeg er i uke 29+3 og har de siste to dagene kjent mye mindre liv enn før. Kjenner bare litt helt nede og ikke slike kraftige spark og bevegelser som jeg har gjort før. Vil ikke virke helt hysterisk men hva ville dere gjort?
AO3 Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Jordmor sa til meg at fra uke 30 og utover kan barnets bevegelser kjennes mindre/dårligere, fordi barnet har blitt så stort at du ikke kjenner så mange direkte spark lenger, men mer det at barnet beveger seg med hele kroppen. Litt kronglete forklart, men... Nå er jeg bare 26+1 selv, så jeg har ikke noen personlig erfaring med dette, det er bare det jeg fikk fortalt. MEN jeg ville nok tatt en telefon til jordmor/fødeavdeling likevel, for sikkerhets skyld. Heller en telefon for mye enn en for lite! Det synes i alle fall jeg...
vanillaface Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 Ja, jeg er enig med deg. Spiste en is akkurat og fikk noen bevegelser. Ser det an en lite stund. Blir jo så nervøs vettu:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå