Sola mi:) Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 er bare i uke 25, og har de siste dagene hatt blank væske fra brystvortene... kommer bare når jeg klemmer lett på. Mener det var en tråd om dette for litt siden, men finner den ikke igjen.. Noen som vet? Om jeg forsetter å klemme, vil jeg da stimulere noe? vil liksom ikke at det skal være mer enn strengt tatt nødvendig.. hehe;)
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 godt å se at jeg ikke er den eneste som får melk tidli:) fikk melk i uke 21 er nå uke 25:) den er blank først og blir blandet med litt hvitt viss jeg kniper ut mer:p
Sola mi:) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 uuuæææhhh... da skal jeg ikke fikle mer med det.. hehe;) vært bare blank hittil. blir kanskje som et meieri tilslutt.. haha.. av nicket ditt: du har et barn fra før?? var det slik da også?
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 hehe:) synst det er morsomt jeg. viste det til forloveden igår å da rant det nedover. kom ganske mye da jah:s har en dattre på snart 2 år fra før fikk melk runt uke 25 da og. hadde noe ekstremt første døgnet ettr fødselen. (hadde en dl til sammen i begge puppene:p)
Sola mi:) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2008 hehe, samboeren min ville ikke se han... alt for tidlig å forholde seg til melkespreng sa han.. hahahha men hvordan er det m feks brystbet da? kan man få det så fort man får melk i puppene? eller er ikke d av betydning.. førstegangs, og så my jeg lurer på.. hehe;) når har du termin foresten?
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 kan få brystbetennelse når man har fått melk. så jegv har vert veldi på passelig med at puppa ikke fryser og etter jeg har badet ute i sjø/vann så "knar" jeg godt i puppene så de ikke skal "klumpe seg sammen" å få betennelse. har termin 2 november:) du da? min mor var ammedronning så jeg kan en del om ammingen:)
Sola mi:) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2008 menstermin er 5 nov, ultermin er 11 nov.. så ifølge papirer er jeg i uke 24 og ikke 25.. men har vanskelig for å gjøre om på utregninga mi.. hehe får håpe jeg arver genene til mamma jeg også da, 4 barn og ammet til nærmere 2år med alle... bare kos på slutten sikkert, men melka kom i bøtter og spann.. vet du kjønn el?
<3 girls <3 Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 eg og er uke 25 og har blank væske..samme tid me mi første..
Popelko Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 samme her, er blankt medlitt hvitt..men her kommer det omtren hele tia, litt plagsomt i grunn. hadde ikke regna med å måtte begynne med ammeinnlegg så tidlig, er 22+5
<3 mine søte små<3 Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 jeg fikk bedskjed at det var normalt at det komm væske ut at brystene.. Men fikk bedskjed om å ikke klemme noe ut... hvirfor sa hun ikke... men jeg har sluttet å klemme.. Hun sa dersom det skulle begynne å lekke veldig.. skulle en bare ta å bruke ammeinnlegg..
Gurine Skrevet 19. juli 2008 #11 Skrevet 19. juli 2008 Leste i et tidligere innlegg angående dette at man ikke skulle stimulere frem melka, da man ikke burde "bruke opp" råmelka før babyen kommer, for råmelka er jo ekstra fet og inneholder ekstra mye bra som barnet bør få i seg. Nå er jeg litt tvilende til at man bruker opp den melka før man har født men..., det var da det som ble skrevet. Ellers bør man være litt forsiktig med bryststimulering fordi det, i hvertfall mot slutten av svangerskapet, kan fremkalle rier.
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 19. juli 2008 #12 Skrevet 19. juli 2008 Ja det gjorde mamma og alle 7 barna hennes. jeg fikk mellk lengst da. men med min forrste saa klarte jeg ikke amme lenger enn 2-3 mnd. ho sugde nesten av tuppen paa brystvorten min :s gjorde en smule vondt ja. hvor er du fra?
Sola mi:) Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 21. juli 2008 gurine: nå er det ikke snakk om å stimulere el noe, det bare kommer litt blankt når jeg stryker/masserer etc.. feks om jeg smører meg med krem.. takk for svar iallefall:) var meg du mente ja, mamma til mathea: jeg kommer fra trondheim... enn du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå