Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Kjæresten min og jeg har vært sammen i ca ett år, og jeg har flere ganger tatt han i å flørte villt med andre jenter over sms, facebook osv, dette fordi jeg rett og slett har sett på mobilen hans og på profilen hans på facebook. Jeg vet det er dårlig gjort, men jeg vil heller snoke enn å finne ut i ettertid at han har bedratt meg. For en tid siden byttet han mobiltelefon, og den gamle telefonen hans er derfor ikke i bruk. Jeg satte inn mitt simkort og gikk gjennom bildene og videoklippene hans,og der fant jeg selvfølgelig flere klipp som eksen hans har sendt til han etter at vi ble sammen- hvor hun fingrer seg selv. Dette har han tatt vare på, og IKKE nevnt til meg. Nå trenger jeg altså hjelp til å finne en unnskylding for at jeg var inne på telefonen hans, bortsett fra at jeg er sjalu! Vil selvfølgelig ikke la dette gå, skal ta det opp med han - men må som nevnt fortelle hvorfor jeg i utgangspunktet var på mobilen hans. Kan jeg si at jeg skulle sende noen over noen gamle bilder fra mitt gamle simkort til mitt nye, og måtte derfor ha en telefon å sende det fra? Andre forslag som ikke bare virker dumt. VET at jeg er fæl som roter i privatlivet hans, så spar dere for sånne kommentarer.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 HERREGUD!!!! jeg hadde faen meg ikke brukt noe tid å krefter på å dikte opp en unnskyldning. jeg hadde sagt at " jeg sjekket mobilen din, og har for 100-gang fått bekreftet at du ikke er til å stole på" Jeg leser meldingene til typen min,og han leser mine..ikke fordi vi ikke stoler på hverandre men fordi vi av og til blir nyskjerrige,hehe:)........vi har absolutt ikke noe hemmelig inne på mobilene våre... når du er i et forhold, så skal ikke typen ha noe på mobilen som ikke tåler dagens lys.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 og den eks-dama....ÆSJ!! sender fitta si rundt til hvilken som helst, tilogmed de som har dame... ......EKKELT!!!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Du kan "miste" din egen og låne hans med ditt gamle simkort?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 det med bildene går ikke, bilder lagres ikke i simkortet, men på mobilen. (som du nå bittert har fått erfare) Si at du trengte telefonnummeret til en gammel tante som lå på det gamle simkortet på en gammel sms. eller noe
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Det at du har "snoket" på hans mobil er jo ingenting i forhold til det han har gjort. Skulle han prøve seg med å spørre hva du gjorde på hans mobil avfeier du han bare med "Heihei, nå er det DEG vi prater om og det du har gjort er en million ganger verre"
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Vær nå ærlig, si at du har grunn til å ikke stole på ham, og derfor har du sjekket. Hva skal han si? Fy deg for å snoke? Jeg kan ikke noe for at hun sender? Nei, det er ikke pent å snoke, og det at du føler at du må er et _godt_ tegn på at du burde komme deg ut av forholdet. En guttunge som ikke engang kan fortelle eksen sin at nå holder hun seg unna er ikke mye verdt å ta vare på. Hva gjør han om han møter henne på byen og er litt påseilet da? Ethvert forhold MÅ være grunnlagt på tillitt, ellers er det uutholdelig. Jeg har vært der, prøvd det. Jeg er nå over tredve og mener jeg har erfaring nok til å kunne snakke _litt_ høyt i hvert fall. Jeg blir også usikker av og til, lurer på om mannen min har fått meldinger fra noen ekser. Min løsning på usikkerheten? Jeg spør ham, og jeg tror ham når han svarer meg. Den dagen jeg ikke gjør det lenger er den dagen jeg må få hjelp med hodet mitt, eller avslutte forholdet for da er det noe feil på én av dem =)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har kun en ting å si: Gjør det slutt - NÅ!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Du kan da ikke mene at du innerst inne tror at du kommer til å få en lykkelig fremtid med denne mannen? Er jo jo tydeligvis ikke klar for å ha ett fast forhold uten flørt og tull med andre damer!
Miss Misantrop Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Du skriver at det er utenfor tema.. jeg lurer veldig på hva tema er for tiden? Phu. Han dere mannen du har der er det bare å bli kvitt. Kanskje ikke fordi han har bilder av xer som onanerer, men fordi han virker så umoden at det vil ta laaaang tid før han får hår på brystet. I lage facebook profiler, snike rundt på dem og msn,,,,, har ikke ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå