Gå til innhold

noen som har smakt nye hansa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på butikken igår å kjøpte meg hansa null% var skamgodt. har vert så vanvitti øltørst gjennom hele sv. fant endelig en alkoholfri variant som smakte godt. smakte lettøl faktisk:)

noen som har smakt denne el hørt noe om den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra tips! Hvor får man kjøpt det? Jeg har ikke sett det på min nærbutikk.

Jeg drikker masse Munkolm nå som jeg er gravid. Jeg prøver å innbille meg at det smaker som "ordentlig" øl. Selv om det er ganske godt, så er det jo ikke helt det samme....

Skrevet

Jeg oppdaget Hansa null% for et par uker siden, og jeg må si jeg ble veldig positivt overrasket!! Smakte faktisk kjempegodt! I kveld blir det ferske reker og øl på oss..nam nam.. :)

Skrevet

Har også smakt den ;-)

Har ikke noe særlig til overs for hansa så jeg syns egentlig ikke noe særlig om den. I hvertfall ikke i graviditeten, for det var da jeg smakte den.

En alkoholfri øl som virkelig er å anbefale er san miguel sin, den er bare dritgod!!

Skrevet

Enig! San Miguel sin alkoholfrie er knallgod. Nå er San Miguel min favorittøl fra før:). Man får vel ikke kjøpt den alkoholfrie her? Jeg har ikke sett den i Norge, bare den vanlige San Miguelen (den på polet, seff, som er importert, ikke det svipet i dagligvaren).

Skrevet

Joda, den er å få tak i Norge. Har vært på en pub i Halden og der hadde de det. Mulig det kanskje er en bestillingsvare fra polet?

Skrevet

lucky41

du faar kjopt den paa dagligvare buikker.

Skrevet

Hansa null er definitivt en av de beste alkoholfrie norske ølene på markedet!

Sverger imidlertid oftest til Hansa lettøl...

Skrevet

Hansa null% er god den, men vil også anbefale munkholm sommerøl..

Det ble nylig gjort en test i vg på ulike øl. å denne typen var kun en av 7 i panelet si at den var alkoholfri!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...