*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 var på butikken igår å kjøpte meg hansa null% var skamgodt. har vert så vanvitti øltørst gjennom hele sv. fant endelig en alkoholfri variant som smakte godt. smakte lettøl faktisk:) noen som har smakt denne el hørt noe om den?
Lucky41 Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Bra tips! Hvor får man kjøpt det? Jeg har ikke sett det på min nærbutikk. Jeg drikker masse Munkolm nå som jeg er gravid. Jeg prøver å innbille meg at det smaker som "ordentlig" øl. Selv om det er ganske godt, så er det jo ikke helt det samme....
mamma-for-første-gang Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Jeg oppdaget Hansa null% for et par uker siden, og jeg må si jeg ble veldig positivt overrasket!! Smakte faktisk kjempegodt! I kveld blir det ferske reker og øl på oss..nam nam..
minimee->Trym Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Har også smakt den ;-) Har ikke noe særlig til overs for hansa så jeg syns egentlig ikke noe særlig om den. I hvertfall ikke i graviditeten, for det var da jeg smakte den. En alkoholfri øl som virkelig er å anbefale er san miguel sin, den er bare dritgod!!
Lova Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Enig! San Miguel sin alkoholfrie er knallgod. Nå er San Miguel min favorittøl fra før:). Man får vel ikke kjøpt den alkoholfrie her? Jeg har ikke sett den i Norge, bare den vanlige San Miguelen (den på polet, seff, som er importert, ikke det svipet i dagligvaren).
minimee->Trym Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Joda, den er å få tak i Norge. Har vært på en pub i Halden og der hadde de det. Mulig det kanskje er en bestillingsvare fra polet?
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2008 lucky41 du faar kjopt den paa dagligvare buikker.
barbabelle Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Hansa null er definitivt en av de beste alkoholfrie norske ølene på markedet! Sverger imidlertid oftest til Hansa lettøl...
fnat Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 Hansa null% er god den, men vil også anbefale munkholm sommerøl.. Det ble nylig gjort en test i vg på ulike øl. å denne typen var kun en av 7 i panelet si at den var alkoholfri!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå