Gå til innhold

Melder dere meg til barnevernet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. hvis jeg taper fast bleia til mini med gaffateip over skuldra ogsånn??

Må si jeg er en smule lei av å fine mini naken i senga med tiss og bæsj overalt.. Og ja, har prøvd med pysjen bakfrem og det som er..

Sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel sånne perioder vi må igjenom alle sammen, når det gjelder bleie og sånn.

jeg måtte tape rundt livet, på bleia, med maskeringstape, da fikk ho den ikke av.

Var bare et par-tre netter,så skjønte ho at det ikke gikk ann å få av,så ho gav opp...

Det kan umulig være verre enn å få i seg avføring og div.

Skrevet

jeg vurderer ¨å tape fast smokken til mini. eller kansje feste strikk i den og ta strikkene rundt øra. Han har begynt å vekke seg selv om natten, vet ikke om det er bevist. Han tar ut sutten med den enne hånden og vifter den forran ansiktet, mens han hyler helt hysteriskt for han ikke finner sutten sin. Ender med at jeg eller pappaen må opp å hjelpe til. Han sovner som regel med en gang han får den i munnen, vært oppe sikkert over 10 ganger i natt.. HUff, håper det bare er en periode.

Skrevet

Vi har på mini en heldrakt, med ordenlige knappeknapper. Den får han ikke opp. =)

Skrevet

Høres ut som en glimrende ide! ;) Eller hva med å tape votter på hendene til umuliusen?

Hjelper ikke med en body eller strømpis eller truse uten på da....

Skrevet

"Han tar ut sutten med den enne hånden og vifter den forran ansiktet, mens han hyler helt hysteriskt for han ikke finner sutten sin."

unnskyld at jeg ler!! hihi, de er nå søte!!

Skrevet

Tror jeg melder dere hele gjengen:) Bare legg ut kontaktinfo så fixer jeg resten!

Skrevet

Hu leker heldigvis ikke med det som kommer ut, hun får helt panikk å står stiv som en pinne inne i hjørnet på senga mens hun hyler.. Men det er et jævla ork hver bidige natt, hver bidige morgen, hver bidige formiddag.. Og jeg har virkelig prøvd det som kan prøves. Truse utenpå bodyen, pysen bakfrem, "vanlige" knapper, you name it.. Hun er en slange, kommer seg ut av alt. Og hun bruker UP'n Go bleier, så tror ikke det hjelper å tape den noe rundt livet.. Men jeg kunne kanskje prøvd med "vanlige" bleier, å tapet over de "låsene" der..? Kanskje vanskeligere å dra den av seg, liksom? Hmms, verdt et forsøk..

Skrevet

Oh no!!! Skal vi gjennom det å?? Mye jeg ikke vet om barn gitt! Hvor gammel er ho, nå som ho har begynt med det?

I går kom mini på halvannet mot meg med helt brune hender. Jeg trodde han hadde funnet sjokoladebollen som tydeligvis hadde smeltet i sola - men neida - det stinka dritt, han ropte æsj æsj, og hadde selvfølgelig stappa hendene laaaangt oppi en ny-bæsja bleie! :/ Han har hatt hard mage i et par uker nå - tydeligvis ikke lenger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...