Ronja&Odin Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 ble sålei men... vi vant fotografering og det var jo gøy, tok masse bra bilder men prisene for og få bilder er jo heeelt syke... hvis jeg skal ha et stort bilde av snuppa blir det minst 4000 og hvis jeg ville ha alle buildene på cd som jeg kan gjøre hva jeg vil med(altså kopiere ut osv) så kostet det 15000 kr... det er jo helt sykt... jeg har ikke råd til og betale så mange tusen for et bilde:( så jeg anbefaler ikke fame selv om de er flinke... har nå bestuillt time på fotobutikken i eidsvoll:P
Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Vi skal på sånn fotografering med fame på tirsdagen... HUff, det var dyre priser!!
It's all about me Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Velkommen etter. Jeg trodde alle var klar over dette nå jeg, det er jo derfor de gir ut gratis fotografering med et puslette bilde i 14 x 18 inkludert. Mange går jo da på og oppgraderer stooort.......sånn som meg da jeg var der for første gang flere år siden.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 jeg skal aldri mer til fame!!! altfor dyrt og ikke så fine bilder!
Ronja&Odin Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2008 mhm:`\ men du får et pittelite bilde da... men et bilde av 100... det er kjipt og velge:/
hit og dit Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Ja dei er svindyre. Me vurderte å gå der med mallo då ho var 6veker, men me slo det fort frå oss då me såg prisane. Heilt vilt.
Ronja&Odin Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2008 syns det er dårlig av dem... fortalte det til hu andre fotografen vi skal til og hu fikk helt bakoversveis.... sykt ass:(
It's all about me Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Har akkurat vært der igjen og skal på visningstime til onsdag, men skal bare ta gratisbildet, ev. legge til 400,- for å få det litt størr. Og så bytte til skikkelig ramme selv etterpå. Det er det verdt.
Ronja&Odin Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2008 kan man betale 400 for og få det større?
hit og dit Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Ja det er vilt overprisa synes eg. Det er vel ei motegreie, for "alle" går jo dit for tida. Utenom fattige studenter som meg da.....hehe
Ronja&Odin Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2008 da er vi to fattige stundenter:p
melkekua™ Skrevet 18. juli 2008 #12 Skrevet 18. juli 2008 Har vært frista til å bruke fame siden de lokker med gratis fotografering og et bilde....men tror jeg står over når jeg leser dette. Tenkte ta familiefotografering. Har brukt en lokal fotograf når jeg tok bilder av snuppa, og jeg kommer til å bruke samme fotografen igjen når jeg skal ta bilder av lillegutt.
It's all about me Skrevet 18. juli 2008 #13 Skrevet 18. juli 2008 Ja da får du det i 20 x 25 istedetfor, men med en lignende stygg og billig ramme.......men det er mange fine billige rammer på IKEA som egner seg ) Du kan oppgradere så mye du vil og så slår de av det det gratisbildet er verdt fra den nye bestillingen.
Ronja&Odin Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. juli 2008 ja det er nok noe jeg anbefaler... ok og gi bort fotograferinger når du må betale opptil43 tusen for et bilde:\
Ronja&Odin Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 18. juli 2008 ok kansje jeg skal gjøre det da:)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #16 Skrevet 18. juli 2008 Vi har vært 2 ganger (en gang pr barn når de var 1 år). Begge gangene har vi brukt gratisfotografering og oppgradert bildet. Da har hver fotografering med et bilde på 20x25 kostet oss 400kroner og det er det verdt. Min erfaring med fame er at de er helt greie å "utnytte", men ville aldri brukt dem til vanlig fotografering hvor jeg ønsker flere bilder. Vi har hatt familiefotografering hos en annen fotograf med "normale" priser, da har vi råd til å bestille en del bilder etterpå :-) I vår familie gir vi bort 1 års bilde av alle barna til besteforeldrene og det ville blitt svindyrt på fame. I tilegg MÅ du ha med ramme på fame og jeg liker best å holde min egen stil over rammene på bildene slik det harmonerer med resten i huset.
Barba_mamma Skrevet 18. juli 2008 #17 Skrevet 18. juli 2008 Er enig i at prisene er drøye, men jeg synes de er utrolig flinke og er kjempefornøyd med våre bilder derfra. Skjønner om noen føler seg lurt etter å ha "vunnet" fotografering dersom de ikke kjenner til konseptet, men tror veldig mange har fått med seg at det er DYRT å bestille bilder der nå...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå