Gå til innhold

Da er mannen ute og kjøper grav. test... =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper med 2 stykker.. Så da klarer jeg vel sikkert ikke vente til i morgen som vanlig da.. Hmm... Spennende dette selvom jeg forventer et negativt resultat.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende, spennende. Krysser alt jeg har for deg

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

da må du si fra hva resultatet blir=)=))

Skrevet

så gøy :)

krysser jeg også

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Ja hvis jeg tar den i dag sier jeg ifra.. ;p

Men kan det være lurt og kanskje drikke lite og holde meg en 3 timers tid hvis jeg ikke skal ta den på morgenurin???

Så urinen blir så konsentrert som mulig mener jeg.. hehehe.. =)

Skrevet

hvor nærme IKM er du da?

jeg tok begge mine uten morgenurin 3 dager før IKM og det ble positiv på begge....

Skrevet

Hadde IKM i går .. Men hender også at den er på 30 dagers syklus.. Da venter jeg eventuelt ikm i morgen.. På dag 29 nå.. =)

Jeg testet på onsdag var det vel.. Men det var 26 dagen bare.. Vet ikke om hormonmengdene kan ha økt såpass at den kan slå ut nå 3 dager etter jeg.. Om jeg skulle være gravid???

Skrevet

Ja, du MÅ jo ta den i dag da! Hva meg stakkars oss som holder på å dø av nysgjerrighet? :)

Jeg tok en til i dag, med en rar skyggesak på:(

Skrevet

kan du ikke ta en nå da og om den er nagativ så kan du jo teste med morgenurin i morra :) tenk så moro å få vite om det er baby i magen allerede i dag da :)

og så moro for oss med "livetesting" :P

Skrevet

Hater skyggestreker.. =(

Blir vel til at jeg tar en i dag tenker jeg..., men burde jeg holde meg litt og drikke lite da???

Skrevet

Ja, du bør holde deg osv ja:) konsentrere evt HCG vet du;)

Skrevet

Ååå.så spennende! ;D

*venter spent på svar*

Skrevet

Da kniper jeg igjen... Håpe han kommer innen 3 timer da... Ellers sliter jeg.. hahaha... :P

Jeg kan vel tisse på et rent glass om også bare putte det i kjøleskapet kanskje?? Om det drøyer flere timer før han kommer mener jeg.. hehehe... =)

Skrevet

jo den hormonmengden øker ganske fort tror jeg..

for jeg fikk negativ en dag og sterkt positiv dagen etter!

krysser fingrene for deg!!!

masse, masse lykke til!

Skrevet

Joda, det kan du jo..

H vor langt unna må han dra for å kjøpe test a? he he:)

Skrevet

Det spør som regel i pakkningsvedlegget om man må bruke morgenurin, eller om man kan ta den nå som helst.

Lykke til ;-)

Skrevet

Er du over tida? ;o) Spennende!! :D

Skrevet

Hva skjer blekkis?

Skrevet

Mannen kom hjem og hadde kjøpt eggl. test istedet.. hahaha.. Men han er nede og bytter nå.. Men jeg har tisset alt.. Måtte... :P

Men prøve og tisse på pinnen igjen om et par timer.. :P

Skrevet

Ånei! Når skal du få testa skikkelig da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...