Felix&Lurifax Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Aldri vært i Hellas, men vurderer nå å dra i sep/okt. To voksne og en på da 18/19 mnd.
Banshee Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Kreta er så fin om høsten, pluss det er så mye å se og oppleve der av kultur
Banshee Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Hellas/Kreta/Hersonissos+x+xstre+Kreta/Hersonissos/Hotel/Albatross+Hotel+x+Spa.htm Vil anbefale dette hotellet. Et flott familiedrevet hotell, kjekke og flotte mennesker som driver det. Har kjent de i over 20 år.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Åh, vi var på Rhodos for noen år siden. Var på et sånt hotell, som hadde noe for enhver alder, flere bassenger, og sjøen noen få meter fra hotellet. Der var det flott!! Underholdning på hotellet, både for store, og små, og jeg fikk trenet aerobic, og pilates. Fantastisk! 10 minutters taxitur til byen. Dit kunne jeg tenkt meg å reise igjen, når de 2 minste, blir littegrann større )
*Wimsey* Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 synes dere bør ta dere en tur til karpatos.. flotte strender. kun en stor vei. lite trafikk. god mat. ingen mennesker. og alt bare helt herlig. masse små bukter.
lena26 Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Husker du hva hotellet heter, høres veldig bra ut!
*Wimsey* Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Electra Beach, Pigadia, karpathos Vergina, Pigadia, Karpathos Begge er kjempe flotte.. begge er hos ving... når vi var der leide vi moped og kjørte rundt og rundt på øya og oppdaget. da lå julie i magen min .. vi skal tilbake til neste år.. gleder meg super masse
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Anbefaler Rhodos! Vært der to ganger. Chios er også flott. Ellers kunne jeg tenkt meg en tur til Thassos før masseturismen "ødelegger" øya. Skal være Hellas`s grønneste øy visstnok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå